Encounter 1. Bölüm [seyirhali]

Selamlar dostlarım
Şu yazıda başrollerini Park Bogum ile Song Hye Kyo'nun paylaştığı Encounter dizisinden bahsetmiştim. Dizimiz nihayet 28 kasım itibariyle yayına başladı ve ben de ilk fırsatta 1. ve 2. bölümü indirdim, artık izlemeye hazırımm.

Dikkat spoiler içerir!!

Encounter 1. Bölüm 

  
 
 
~~Normalde introlardan hiç hoşlanmam -birkaç istisna hariç- hatta Netflixte izlerken de her seferinde introyu atlaya tıklarım ama Encounter'ın introsuna bayıldımmmm. Aşırı masalsı ve büyüleyici. Tarihler 3 aralık 2018'i gösterirken İLK defa bir intronun biraz daha uzun olmasını istedim, Encounter'dan dakika bir gol bir👌



 
~~AAAAAAA FOTOĞRAFÇI VE UZUN SAÇLI PARK BOGUM. Beklediğimden bile daha tatlış, tam bir köpüş yavrusuna dönmüş :'))) Ayrıca ne kadar güzel gülümsüyor... O kadar güzel ki ağlayasım geliyor cidden. 


 

 

 
~~Küba daha önce merakımı cezbeden bir yer değildi ama dizinin çekimleri o kadar estetik ki görmek istediğim yerler listesine eklendi Küba.



~~Ayy tanışmaları da epey sevimliii. Gerçi Song Hyo Kyonun oğlanı hatırlamaması bir tık gerçek dışı geldi ama neyse bu kadarını affedebilirim jgklhj Omuzda uyuma klişesi😍


~~YAVAŞ GEL BOGUM BEYY KALP VAR BİZDE KALPP


~~BAK İŞTE %100000 KATILIYORUM. En önemsiz konuda bile karar vermem saatler sürebiliyor ve bu kesinlikle abartılmamış, yalın bir gerçek. 

~~Resmen randevuda gibiler, çıplak ayakla yürümeler, birlikte yemek yemeler, dans etmeler falan hsdljh Senaristin amacı seyirciyi mutluluktan öldürmekse görev son derece başarılı👍


~~Ohh mis yarın da kahvaltı için sözleştiler, yürü be Bogum!!! Bir de yarın bir şey sorucam dedi!!! Dostum sorsana şimdi ne demişler bugünün işini yarına bırakma!!! Yalnız karakterlerin adlarını öğrenemedim hala o yüzden oyuncuların adlarını kullanıyorum jklgj Öğrenirim 1-2 bölüme inş.

~~Ulam... Kahvaltı işi yatıcak dimi son anda kadının işi uzadı... Her şeyin aşırı minnoş gidiyor olmasından şüphelenmeliydim... Ne sorucaktı acaba kahvaltı bak şimdi dert oldu içime.

~~Kör istedi bir göz Allah verdi iki göz hesabı kahvaltıda buluşamadılar ama hava alanında denk geldiler:')) Yaani belki biraz klişe ama şikayetçi miyim? Hayır :p

Yorum

1. bölüm bitti ve genel olarak diyeceğim tek şey AŞIRI TATLIYDI. Hani intro için dedim ya masalsıydı diye, bölümün devamına da o masalsı hava hakimdi. Zaten dizinin bir yerinde de Song Hye Kyo  "Bugün Cindirealla oldum sanırım." dedi jslkh Hatta durun bir saniye, cidden Cinderella uyarlaması galiba?? Ayakkabısının tekini düşürmesi, birlikte dans etmeleri, rüya gibi bir geçirip sabah hayatın gerçeklerine geri dönmeleri falan?? Vayyy aydınlandım şu an resmen jklfj

     
Park Bogum ve Song Hye Kyo'nun uyumu da iyiydi, aralarındaki yaş farkı gözüme batmadı. Zaten Something in the Rain'den sonra noona romance'ı bayağı sevmiştim ve görünen o ki Encounter da sanırım beni iyice noona romance fanı yapacak. Ama ne yapalım erkek karakter yavru köpüş gibi bakıp, içinden geldiği gibi davranıyorsa ve noonasına olan ilgisini hiç çekinmeden belli ediyorsa o karakter sevilmeyi hak etmez mi? Bence eder :))) Hele o karakteri bir de Bogum oynuyorsa...

Ayrıca dizinin çekimlerine bayıldımmm, Kübadan kaynaklı mı bilmiyorum ama şeytan diyor ki tekrar photoshop indir ve her sahneyi gifle. Song Hye Kyo da bilinçli mi seçiyor yoksa tesadüf mü bilmiyorum ama bir önceki dizisi olan Descendants of the Sun'ın da çekimleri çok estetikti, şanslı kadın valla.     

Dizide Song Hye Kyo'nun dinleğini şarkıyı da şuraya bırakayım, belki merak eden vardır diye :))



Diziye başlayıp başlamama konusunda tereddütü olan varsa tüm tereddütlerini şöyle bir kenara koyup BAŞLASIN bence. Özellikle romantik severler kaçırmasın❤
İzlemiş olanların da yorumlarını alayım, beğendiniz mi? Başroller uymuş mu sizce? Buyrun yorumlara!



Yazıda kullanılan giflerin kaynakları
Cheonso | Heartou

Share:

2 yorum

  1. İlk 3 bölümünü izledim ve bayıldım.1.bölüm de her şey o kadar güzeldi ki..
    Ama ilerleyen bölümlerde işler karışacak gibi :/
    Aralarındaki yaş farkı çok belli olmuyor bence. Hatta hiç belli olmuyor da diyebiliriz. Bence çok güzel bir şekilde devam ediyor.
    Diğer bölümlerin yazılarını da merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biraz geç olsa da yetiştim diziye, 4'ü de izledim ve hala çok tatlış dizi :')))
      Bu eski kayınvalidesi rahat bırakmayacak kızı:(((
      2. bölümü de yayınladım az önce ama 3. ve 4. bölümleri arka arkaya aralıksız izleyince yazamadım :D

      Sil