Kore Dizilerindeki En Güzel Kız Kardeşlik Örnekleri | Galentine's Day Özel



Valentine's Day'i biliyoruz da Galentine's Day de nedir diyenler için sözü Leslie Knope'a bırakıyorum.


Kore Dizilerindeki En Güzel Kız Kardeşlik Örnekleri | Galentine's Day Özel

Kısacası kız kardeşlik günü! 

Kore dizilerinde romantizmi severim ancak romantizmden daha çok sevdiğim bir şey varsa o da arkadaşlıklar üzerine kurulu dizilerdir. Ne kadar güzel, ne kadar duygusal dizilerdir onlar. Bu dizileri de kendi içlerinde kategorilere ayırmak istersek erkekler arasındaki dostluğu işleyen diziler ve kızlar arasındaki dostluğu işleyen diziler diye ikiye ayırabiliriz. Bugünkü yazımızda ise ikinci kategoriye giren Kore dizilerindeki en güzel kız kardeşlik örneklerine bakıcaz.

1. Age of Youth

Age of Youth Kore dizisi

  

Konu arkadaşlıksa bunun en güzel örneği bence Age of Youth. Birbirinden tamamen farklı beş üniversiteli kızın yaşadıkları arkadaşlığın en güzel örneği değilse ben daha başka bilmiyorum. Yeri geliyor saç saça girişiyorlar yeri geliyor en büyük fedakarlıkları yapıyorlar. Benim için en değerli Kore dizilerinden biri olan Age of Youth'u hem gülmek hem de ağlamak isteyen tüm kız kardeşlerime öneriyorum!

2. Dream High


Kirin Sanat Okulunda birbirlerine rakip olan iki öğrencinin, Go Hye Mi ve Yoon Baek Hee'nin hikayesi Dream High. Dizinin neredeyse tamamını düşman olarak geçirdi belki kızlarım ama sonunda ilişkilerinin vardığı yer çok değerliydi. Hele bir sahne var ki ne zaman izlesem ama NE ZAMAN İZLESEM ağlıyorum. Gerçekten abartmıyorum, her seferinde o kadar hüzünlü bir mutluluk yaşıyorum ki gözyaşlarım pıt pıt akıyor.

İşte her seferinde duygulandığım o sahne, Go Hye Mi ve Yoon Baek Hee'nin sonunda birbirlerine gülümsedikleri an :'))) 3.26'ncı saniyede görebilirsiniz.


3. Avengers Social Club


Onlara zorluklar yaşatanlardan intikam almak için bir araya gelmiş üç ajummanın (bir tane de sevimli bir oğluş var ama neyse) dostlukla sonuçlanan sıcacık hikayesi. Kendileri gibi intikam alış şekilleri de çok tatlı ama yine de hafife almayınız efendim benden söylemesi.


4. My ID is Gangnam Beauty


Kang Mi Rae görünüşü yüzünden küçüklüğünden beri zorluklara maruz kalmış biridir. En sonunda üniversiteye başlamadan önce estetik olup değişir ve yeni yaşamının getirdiği yeni zorluklarla baş etmeye çalışır. Yeni yaşamında eskiden kalmış nadir şeylerden biri ise en yakın arkadaşı Hyun Jungtur.

Kang Mi Rae ve Hyun Jung'un dostluğunu takdir ettiğim birçok sahne vardı dizide. Hyun Jung'un en başından beri Mi Rae'nin yanında olması, yavru kedi kadar boyuyla aslan kesilip Mi Rae'yi savunmaları, arkadaşlıklarını erkeklerden önde tutmaları gibi etkenler bu ikiliyi sevmeme neden olmuştu. Keşke dizide ikisine ait sahneler daha çok olsaydı ama bu haliyle de örnek gösterilesiler :)

5. Weightlifting Fairy Kim Bok Joo


Tabii ki de bu listeyi #TEAMSWAG'siz sonlandıramazdım. Ortak aşkları halter ve yemekte buluşan bu üç deliyi seviyoruz efenim :)


Ya ben çok izlemedim ya da dizi sektöründe bu konuya yeterinde değer verilmediği için listemiz bayağı kısa ama olsun niceliğe değil niteliğe bakıyoruz biz😄 

Ben de öneriler bu kadar, şimdi sıra sizde. Beğendiğiniz arkadaşlıkları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum :))

Sisters before misters der ve galentine's day'inizi kutlarım!

Share:

18 yorum

  1. Arkadaşlıkla ilgili dizileri ben de çok severim. Bir ara izlemeye başlayacağım sizin tavsiye ettiğiniz dizileri. Şimdi uzun bir listem var. Önce onları tamamlamaya çalışıyorum. Siz anlattıkça merak eder oldum bu dizileri de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizilerdeki samimi hava insanı mutlu ediyor :)) O halde o uzun listenin bitmesini heyecanla bekliyorum. İlk defa Kore dizisi izleyecek olan insanların düşüncelerini hep çok merak ediyorum :))

      Sil
  2. Kore dizileri gelecekte çok popüler olacağa benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiki kitlesi bile oldukça fazla sayılır :)

      Sil
  3. Age Of Youth ve Avengers ne güzel dizilerdi yaa. :)
    Böyle dostluk arkadaşlık temalı dizileri bir başka seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :'))))) Bu tarz dizilere ihtiyacım var, önerin varsa seve seve alırım Tuğçe :)

      Sil
  4. Ya ben bu Korelileri birbirinden ayıramıyorum. Siz bunlarla ilgili yazı yazıyorsunuz. Halen daha Kore dizilerine ısınamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediniz mi peki hiç daha önce yoksa önyargı mı? İzleyip de beğenmediyseniz kaliteli bir yapıma denk gelmemiş olabilirsiniz ya da gerçekten size uymuyordur :)) Önyargı ise de bunu çözmenin en kolay yolu izleyip ısınıp ısınamayacağınızı görmek :)) Bu konuda da seveceğiniz türden bir diziyi bulmak için elimden geldiğince yardımcı olurum :)

      Sil
  5. Allah'ım çooooooook güzelleeeeeer.

    YanıtlaSil
  6. henüz 1 tane kore dizisi izledim onda da pek arkadaşlık yoktu :) sekreter kim izledim ben sevdim vakit bulduğumda başka da izleyeceğim şirinler tek sorun sanırım benim açımdan çok uzun bölüm süresi :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da çok şeker dizilerdendi ama evet haklısınız romantizm odaklıydı o :)) Amerikan yapımlarının 40 dakika olmasına alıştıktan sonra biraz fazla geliyor doğru. Neyse ki Türk dizileri gibi 2 saat değiller :)

      Sil
  7. bir de bir de sofi etkinliği için craftsbyhyalavac@gmail adresime iletişim bilgisi yazarsan grubu kurayım :) sen de gel senin d eolucak bak :)

    YanıtlaSil
  8. aay hep böyle hoş şeyler yaz seeen :) halen izlemediğim bikaç tane var yaa. gangnam izliycem halaa :) harry dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül istiyor ki hep yazayım :))) Ama maalesef bloga ara vereceğim kpss geçene kadar:( Geri geldikten sonra bol bol yazmayı umuyorum, bir sürü fikrim var :)
      Gangnam çok tatlışşş bu arada :)) Harry hangisiydi ki çıkaramadım şimdi :D

      Sil
  9. Bu çekik gözlüler çok sevimli ya :)

    YanıtlaSil