Kore Dizisi Tanıtımı: Your House Helper (2018)



Dizi Adı: YOUR HOUSE HELPER
Senarist: Seung Jung Yeon(Webtoon), Kim Ji Sun
Yönetmen: Jeon Woo Sung
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi:4 Temmuz 2018
Yayın Günleri: Çarşamba&Perşembe



YOUR HOUSE HELPER KONUSU

Çalışan, sıradan bir kadının hayatını oluşturan şeyler: ağzına kadar dolu metrolar, acınası eski patronlar, daha yükseğe çıkmak isteyen astlar, artan kredi kartı borçları, yorgun düşmüş bir beden... Ve hepsinden de önemlisi evde onu bekleyen bitmek bilmeyen ev işleri. Peki ama ya yakışıklı biri çıksa ve tüm evlerini onun için yapsa? Sadece bu da değil, ya karmakarışık hayatındaki sorunları da çözse?

Dizi, Kim Ji Woon (Ha Seok Jin) adındaki adamın farklı farklı evlerde hem ev işlerine hem de ev sahiplerinin sorunlarını çözmede yardımcı olmasını anlatmaktadır.

YOUR HOUSE HELPER OYUNCULARI VE KARAKTERLERİ

Dizinin radarıma girmesini sağlayan bir oyuncu var: Ha Seok Jin. Ha Seok Jin'i daha önce D-Day ve Radiant Office'te izlemiştim ve ikisinde de beğenmiştim. Yarım yarım gülümseyişi falan pek şeker. Ayrıca uzun uzun, içli içli baktığı sahnelerde de ortam sıcaklığı 2746786 derece artıyor, o derece etkili :D 

Ayrıca Go Won Hee'yi de Laugter in Waikiki ve Strongest Deliverymande izlemiştim. Onu da kadroda görmek sevindirdi. Tam bir evinizin kiçibesi :D

YOUR HOUSE HELPER OSTLARI

Çıktığında eklenecektir.

YOUR HOUSE HELPER TRAILER



YOUR HOUSE HELPER KARAKTER POSTERLERİ




Your House Helper'dan öyle bir hava alıyorum ki böyle tam benim sevdiğim tarzda sakin, günlük hayattaki sorunlara gerçekçi yaklaşacak, arkadaşlığın öne çıktığı ama tabii dozunda bir romantizm de içerecek bir dizi olacakmış gibi. Böyle çıkmazsa biraz üzüleceğim :D

Peki siz izlemeyi düşünüyor musunuz? Kadroyu beğendiniz mi?
Keyifli günler!


Share:

4 yorum

  1. Yaa ilginç bir konuu. Bakalım dizi nasıl olacak, merakla bekliyoruum .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı üretken bu Koreli senaristler cidden, orijinal fikirleri hiç bitmiyor :D

      Sil
  2. Bende bugünlerde izleyebileceğim kore dizisi arıyordum ve Your House Helper'ın konusu hoşuma gitti , senaryosu değişikmiş ama trail'den bunu güzel işlemiş gibi duruyor , izlerken sıkılmaya yol açmayacağına aksine eğlendireceğe benziyor tanıtım için teşekkür ederim sanırım kore dizimi buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, şimdiden keyifli seyirler o halde :)) Umarım dizi bizi hayal kırıklığına uğratmaz :)

      Sil