Kore Dizisi Tanıtımı: 100 Days My Prince

100 days my prince, hundred days' husband, dear husband of 100 days exo d.o.

EXO'nun D.O.'su, benim oyunculuğunu en çok beğendiğim idollerden olan Kyungsoo tarihi diziyle ekranlara geri dönüyor, hem de başrol olarak!

100 DAYS MY PRINCE


Alternatif adları: Hundred Days' Husband, Dear Husband of 100 Days
Yönetmen: Lee Jong-Jae
Senarist: No Ji-Sul
Kanal: tvN
Bölüm Sayısı: -
Yayın Tarihi: 2018'in ikinci yarısı
Türü: Tarihi, Romantik, Komedi


100 days my prince, hundred days' husband, dear husband of 100 days exo d.o.


100 DAYS MY PRINCE KONUSU

Lee Yul (D.O.) veliaht prenstir ve düzenlenen bir suikast sonucunda bir uçurumdan düşüp hafızasını kaybeder. Bu olaydan sonra kişiliği de tamamen değişen veliaht prens Won Deuk adıyla dolanıp dururken Joseon döneminin ilk dedektif ajansının başı Hong Sim ile karşılaşır.


100 DAYS MY PRINCE OYUNCULARI VE KARAKTERLERİ


D.O. - Veliaht Prens Lee Yool & WonDeuk
Mükemmeliyetçi bir prensken bir kaza sonucu Won Deuk adında sıradan birine dönüşür.

Nam Ji Hyun - HongSim
Joseon dönemindeki ilk dedektiflik ajansının başındaki kişidir. Zeki bir dedektiftir.


100 DAYS MY PRINCE TRAILER

Yayınlandığında eklenecektir.

100 DAYS MY PRINCE OSTLARI

Yayınlandığında eklenecektir.

Setten gelen ilk fotoğraflardan biri. Dikkatli bakarsanız pembikler içindeki mini boy veliaht prensimiz D.O.'yu görebilirsiniz:')

Tarihi dizi izlemeyen ben bunu izlemeyi planlıyorum işte. Tabii ki de tek sebebi oyuncu kadrosu :D D.O. zaten oyunculuğunu en beğendiğim idollerden biri (Bir ara hatırlatın da sevdiğim idol-oyuncuların listesini yazayım), bir de yanına partner olarak Nam Ji Hyun'u vermişler ki oyunculuğunun yanında sesine de bayılıyorum bu kadının. Hayır şarkı söylemiyor, bildiğiniz normal konuşurkenki sesine bayılıyorum :D Nam Ji Hyun yan oyunculardan Choi Tae Joonla Suspicious Partner'da da birlikte rol almışlardı. İkilinin oradaki arkadaşlığı da çok sevimliydi, izlemediyseniz öneririm.

 

Diziyle ilgili beni korkutan tek şey Kim Sun Ho. Bu çocuğu bir kez daha kötü adam rolünde görmeyi kalbim kaldırabilir mi bilmiyorum. Mini olmayan bir dizide bu çocuğu başrol olarak görsem o kadar sevineceğim ki:( Şu gamzelere hak ettiği değeri verin sayın yönetmenlerim:(

Öyle işte, siz 100 Days My Prince'ı izlemeyi düşünüyor musunuz peki? Buyrun yorumlara!

Kaynak: 1



Share:

8 yorum

  1. Yaaaaa D.O aşkım benim. <3 İzlemezsek kanımız kurusun. :) Bu çocuk It's Okey That's Love'da oynadığından beri resmen fangirl oldum şu yaşımda. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izleyemedim ya, arada kaynadı gitti ama hala meraktayım :D It's Okey That's Love'da çok üzdü ama kerata ya :D
      Çok geç yanıt verdiğim için de üzgünüm, yorumu yayınlamışım ama aklımdan çıkmış tamamen:(

      Sil
  2. Ben pek sevmiyorum Kore dizisi ama birkaç blogger arkadaşıma sözüm var. İzleyeceğim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonra fikriniz değişir umarım :))

      Sil
  3. Sonunda bir tarihi dizi çıktıya bu sene diziler umduğum gibi değil diyordumki bu karşıma çıktı bakalım izledikçe görecem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok verimli değildi tarihi açıdan 2018 haklısınız :) Benim favori türüm olmadığı için pek şikayet edemeyeceğim :D

      Sil
  4. 100 Days My Prince konusu ilginç geldi. İzleyebilirim neden olmasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk Kore dizisi seçimi olarak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama umarım hoşuna gider :)) Ben pek tarihisever değilimdir :)

      Sil