ROMANCE IS A BONUS BOOK | 2019 KORE DİZİLERİ


ROMANCE IS A BONUS BOOK / 로맨스는 별책부록


ROMANCE IS A BONUS BOOK KONUSU



Yönetmen: Lee Jung-Hyo
Senarist: Jung Hyun-Jung
Kanal: tvN
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 26 Ocak 2019
Yayın Günleri: Cumartesi-Pazar
Türü: Romantik Komedi










ROMANCE IS A BONUS BOOK KONUSU


Cha Eun Ho (Lee Jong Suk) dahi bir yazardır ve çalıştığı yayıncılık şirketindeki en genç baş editördür. İşinde soğukkanlı olsa da aslında sıcakkalpli biridir.

Kang Dan Yi ( Lee Na Young) bir zamanlar oldukça popüler reklam yazarıdır ancak şimdilerde beşparasız ve işsizdir. İş bulmak için ne kadar uğraşsa da etkileyici kariyeri ve mükemmel eğitim geçmişi yüzünden bir iş bulamaz. En sonunda geçmişi hakkında yalan söyleyerek Cha Eun Ho'nun baş editör olduğu şirkette işe girer ve ikilinin arasında romantik hisler başlar.

ROMANCE IS A BONUS BOOK OYUNCULARI

ROMANCE IS A BONUS BOOK KONUSU VE OYUNCULARI
Lee Jong-Suk - Cha Eun Ho 
Lee Na-Young - Kang Dan Yi 
Jung Eugene - Song Hae Rin 
Wi Ha-Joon - Ji Seo Joon 
Kim Tae-Woo - Kim Jae Min 
Kim Yu-Mi - Ko Yoo Sun 
Kim Sun-Young - Seo Young A 
Jo Han-Chul - Bong Ji Hong 
Kang Ki-Doong - Park Hoon 
Park Gyu-Young - Oh Ji Yoo


ROMANCE IS A BONUS BOOK TEASER

 


***

Lee Jong Suk'un askere gitmeden önceki son dizisi olacak Romance is a Bonus Book. Lee Jong Suk varsa o diziye illa bir bakarım zaten ama bu sefer ki bir de noona romance olucak, daha bir heyecanlıyım o yüzden. Önce Pretty Noona Who Buys Me Food, sonra Encounter derken iyice noona romance fanı oldum çıktım :D Ayrıca posterleri de çok sevimli değil mi? Gel beni izle diye çağırıyor resmen. 

Siz izlemeyi düşünüyor musunuz peki Romance is A Bonus Book'u? Buyrun yorumlara :))

Share:

13 yorum

  1. Not aldım teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. oleeey. hem de lee jong suk. en sevdiğim. başlasın hadiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı az :D Beklerken yine Lee Jong Suk'un yeni mini dizisi Hymn of Death'i izleyebilirsin Deep, 3 bölüm mü neydi yanlış hatırlamıyorsam. Üzücü bir hikaye ama:(

      Sil
  3. romance nefis dizi çıktıııı :) hymn aklımdağğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bugün izledim 2 bölümünü ve sevdim :))) Hymn of Death'i bir gecede bitirirsin sen Deep :)

      Sil
  4. 13. Bolum yok bunun nerden izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romance is a Bonus Book'un 13. bölümü henüz çıkmadı çünkü :) Güncel bir dizi olduğu için henüz tüm bölümleri yayınlanmadı :)

      Sil
  5. Lee jong suk böyle bir şey yok ya çok tatlı bayılıyorum dizilerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, mimikleri falan çok sevimli bir bey :)

      Sil
  6. 13. Bölümü izleyemiyorum sanırım daha yayımlanmadı ne zaman yayınlanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için kusura bakmayın lütfen. Sorduğunuz zaman 13. bölüm henüz çıkmamıştı. Şimdi izleyebilirsiniz :)

      Sil
  7. 13. Bölümü izleyemiyorum sanırım daha yayımlanmadı ne zaman yayınlanır

    YanıtlaSil