[K-Pop] Kasımda En Çok Dinlediklerim

Pentagon'un  Yanan'ı ile selamlıyorum sizi :>
Nasılsınız dostlar? Geçtiğimiz ay vizeler ve ödevler sayesinde ve tabii kpss sayesinde oldukça yorucu geçti. Vizeler çok şükür bitti ama ödevler asla bitmiyor...KPSS'yi söylemek dahi istemiyorum zaten. Kasım ayım anlayacağınız üzere stresliydi ama eşlik eden şarkılar birbirinden güzel olduğu için bir nebze affediyorum. Şimdi o güzel şarkıları sizinle de paylaşacağım çünkü mutluluk paylaştıkça çoğalır🌸

EXO-Ooh La La La


Şükür bir yılın ardından EXO comeback yaptı da bu kulaklar bayram etti. Ayın başında uzun bir süre evirip çevirip Don't Mess Up My Tempo albümünü dinledim resmen. Albümdeki favorilerim Ooh La La La, 24/7, Oasis, With You, Gravity. Galiba albümdeki tüm şarkıları yazdım neredeyse sanırım ama #sorrynotsorry. Özellikle Ooh La La La'yı aşşşırı sevdim, akapella kısmıyla falan bayağı kalbimi fethetti. Ayrıca bu albümü dinlerken keşke aynı anda iki şarkıyı dinleyip keyif alabilsek diye düşündüm bayağı çünkü ne Ooh La La La'dan vazgeçmek istiyorum ne de 24/7'den, ikisini de aynı anda dinlemek istiyorum, bir kulaktan Ooh La La La'yı diğerinden 24/7'yi dinlediğimi düşünüyorum da kulaklarım için nirvana falan olurdu sanırım... Neyse Allah başka dert vermesin kardeşim diyorum kendime ve kasım ayında tekrar, tekrar ve tekrar dinlediğim bir diğer şarkıya geçiyorum. Albümün tamamı için buraya bir tık yeterli.


UI-BBIBBI


Böyle yazınca şarkı adı aşırı anlamsız geliyor ben de farkındayım ama sözlerine bakınca vayyy oluyorsunuz. IU kime ya da kimlere yazmışsa artık bayağı gömmüş onları hem de kendi minnoş çizgisinden sapmayarak. Sözlerini merak edenleri buraya alabilirim, tabii buraya geri dönmek şartıyla :p


Hyuna&E'dawn-Purple


Geç keşfettiğim için pişmanlık duyduğum şeyler listesinden bir şarkı Purple. Haykırmışlar resmen birbirlerini sevdiklerini, bu şarkı çıktığı zaman hiç mi şüphelenmemiş insanlar merak ediyorum. Benim Purple'ı ilk dinleyişim Hyuna ve E'dawn'ın sevgili oldukları açıklandıktan sonra oldu. Neyse geç olsun güç olmasın diye teselli ediyorum kendimi... Ayrıca twitterda biri demiş Alvin ve Sincaplarının Kore versiyonu gibi bu ikisi jfkljklj Haklı bir tespit gerçekten👌 Bu ikisinin gelecekteki çalışmalarını de heyecanla bekliyorum, her açıdan müthiş bir ikililer<3

Day 6-Somehow


Day 6 yavaş ama sağlam adımlarla kalbime giriyor. Önceden de birkaç şarkısını dinlemiştim ama Shoot Me ile gruba vuruldum adeta (evet yazar burada pek komik olmayan şakalarından birini yapıyor) ve şimdi de Somehow favoriler tepesini zorluyor. Shoot Me ile aynı albümde olduğunu öğrenince ufak çaplı bir şok yaşadım çünkü gayet de title track olmayı hak edecek potansiyelde olan bir şarkı!!!! Albümlerdeki side trackler genelde gözden kaçıyor, yazık oluyor, o yüzden Somehow'ı dinleyelim dinlettirelim<3


NCT 127-Simon Says


Ne diyebilirim ki NCT hiç hayal kırıklığına uğramıyor cidden. BUNU DA DİNLEMEDİM GEÇMEYELİM. Bence yani. Ayrıca biri bir saatlik versiyonunu paylaşmış tam şurada, çünkü 3 dakika 45 saniye ASLA YETERLİ DEĞİL.

Twice-YES or YES

Twice kalbimde özel bir yere sahip olduğu için biraz kıyak yapıp Yes or Yes'in hem müzik videosunu hem de sahnesini paylaşmak istiyorum. İzlemesi ayrı dinlemesi ayrı keyif veriyor, kızlarımı çok seviyorum<3 Ayrıca Jeongyeon'ın bu comebackte daha çok yerinin olmasına da çok sevindim, sırada Dahyun'u daha çok rap yaparken görmek var inş. Gerçi vokal Dahyun'a asla hayır demem çünkü aşırı huzur verici bir sesi var. Normal konuşmasını dinlemek bile rahatlatıcı. AYYY ŞİMDİ DÜŞÜNDÜM DE ASMR YAPSA NE DE GÜZEL OLUR.


Ateez-Pirate King


Şu Intro+Pirate King+Treasure o kadar müthiş ve güçlü bir üçlü kombo oluşturmuş ki Ateez'in yeni çıkış yapmış bir grup olduğuna inanmakta zorluk yaşıyorum. Daha çıkışlarında böylelerse gelecekte bizi neler bekliyor tahmin edemiyorum. Sonradan pişman olmamak için bir dinleyin derim:p Şuraya da bir sahne performanlarını bırakıyorum merak edenler için.

EXID- I Love You

EXID yine yapmış yapacağını ne diyeyim ki, fazla söze gerek yok cidden. Vokal, rap, dans, görsellik


Pentagon-When It Rains at Night

Yağmurlu havalardan hoşlanmam ama geçen otobüsteyken yağmur yağıyordu ve üstüne de bunu dinleyince ruhumu orada teslim ettim adeta. Şarkı zaten duygusal bir de Pentagon'un son zamanlarda yaşadıklarını düşününce her şey 43857987 kat daha hüzünlü oldu her şey. Şuraya da 1 saatlik versiyonunu bırakıyorum ben ve benim gibi mazoşist dostlarım için.

Pentagon-Violet


When It Rains at Night ile girdiğim melankolik havayı Violet ile taçlandırmasam olmazdı. Violet gerçekten çok güzel bir şarkı ya, o kadar güzel ki tarif edemiyorum, yok yani bunun sözlükte karşılığı:(


İşşşte böyle dostlar, kasım ayıma en çok eşlik eden şarkılar bunlardı. Aralarında sizin de sevdikleriniz ya da şimdi dinleyip de beğendikleriniz varsa benimle paylaşabilirsiniz. Sizin için kasımda öne çıkan şarkı/şarkılar nelerdi? Buyrun yorumlara :>

Share:

0 yorum