2019'un Heyecanla Beklenen Kore Dizileri!

2018'i iyisiyle kötüsüyle bir sürü diziyle geride bırakırken sırada 2019'da bizi bekleyen dizilere göz atmak var. Birbirinden ünlü isimler geri dönüyor 2019'da, bilmiyorum nasıl yetişeceğiz her birine :D 

İşte 2019'da bizi bekleyen Kore Dizileri


1. Vagabond

Oyuncular: Bae Suzy, Lee Seung Gi

Vagabond, sıradan biri olan Lee Seung Gi'nin bir uçak kazasına karışmasını ve bu kazayı araştırırken bir ajan olan Suzy ile yollarının kesişmesini konu almakta.
Suzy'nin farklı farklı roller denemesini seviyorum, ajan olarak görmeyi de sabırsızlıkla bekliyorum<3

2. Asadal Cronicles

Oyuncular: Song Joong Ki,  Kim  Ji Won, Jang Dong Gun, Kim Ok Vin

Asadal Chronicles, kurgusal antik bir şehir olan Asadal'ın gelişimini, şehirdeki güç mücadelelerini ve aşkı konu almakta.

2. Kingdom

Oyuncular: Ju Ji Hoon, Bae Doona

Hem tarihi hem de zombili! Üstüne üstlük Netflix yapımı! Tarihi dizilerden pek hoşlanmayan ben bile heyecanlandım dostlarım.

4. Reach of Sincerity

Oyuncular: Lee Dong Wook, Yoo In Na


Reach of Sincerity, bir skandal sonrasında avukat olan Lee Dong Wook ile oyuncu olan Yoo In N'nın bir araya gelişini anlatacak. 
Goblin dizinde de bir çifti canlandıran oyuncularımız yine romantik bir dizi biraraya geliyor.!!! Son dizisi Life ile netizenler tarafından bayağı topa tutulmuştu Lee Dong Wook, umarım bu diziyle imajını tekrar düzeltir. Gerçi ben orada da sevmiştim ya neyse :D Çamurdan olsun Lee Dong Wook olsun benim için yeter :D

5. Romance is a Bonus Book 


Oyuncular: Lee Jong Suk, Lee Na Young


6. So I Married An Anti-Fan

Oyuncular: Han Ji An, Choi Tae Joon

So I Married an Anti-Fan, ünlü bir oyuncu olan Choi Tae Joon ve onun antifanı olan muhabir Han Ji An'ın aynı evde yaşamaya başlamasını konu almakta.

7. The Crowned Clown

Oyuncular: Yeo Jin Goo, Lee Se Young

Dizi, krala çok benzeyen bir palyaçonun kralın yerine geçmesiyle Joseon döneminin kurallarını aşan bir aşk hikayesi yaşamasını konu almakta.


Şimdilik bu kadar, önümüzdeki günlerde dizilerle ilgili ayrıntılı tanıtımlarını ve ocak ayında başlayacak dizileri de yazmaya çalışacağım. Sizin bu listede en merak ettiğiniz diziler hangileri peki? Buyrun yorumlara :))

Share:

19 yorum

  1. İlk beşin hepsini merak ediyorum bu yıl güzel diziler bekliyo bizi. Yani öyle umuyorum hayalkırıklığı olmaz inşallah 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilerin senaryoları iyiyse bence sağlam bir yıl bizi bekliyor :D Gerçi yine de beklentileri de çok yükseltmemek gerek :D

      Sil
    2. heeey ailelle nabıyon yaaa nasılsııın :)

      Sil
  2. ay oleeeeey beş ve altı şimdiden gözüme girdiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli izlemeler deeeep :))) Bakalım yıl sonu favorilerine girebilecekler mi :))

      Sil
  3. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(sibelinyemekleri ve tariflimutfak).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :))) Geliyorum tabii ki ben de hemen :))
      Size de mutlu yıllar :)

      Sil
  4. heey baksana bu blogunun ismi var yaa, "bir bölüm daha" çok güzel bir isim yaa, o kadar doğru ki sanki hayatımız böyle geçiyo, hep diziler yaa, hadi bi bölüm daha izleyip de öyle yatayım derken sabah oluyo bazeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bir de o dizi heyecanlıysa bir bakmışsın finaldesin dimi :D Blog adımı ben de seviyorum ama keşke bir bölüm daha yerine bir dizi daha deseymişim diyorum bazen :D

      Sil
  5. Keyifli dizilere benziyorlar. İzlemek lazım. Teşekkürler bilgi için. :)

    YanıtlaSil
  6. Çooook uzun zamandır k-dramalardan uzak kaldım, çok özledim. Belki bu yüzden, listedeki her dizi ilgimi çekti, hepsini merak ediyorum :D Umarım bu yoğunlukta birkaç tanesini izleyebilirim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak kalınca özletiyorlar valla, bir kere kolu kaptırmamak gerek yoksa bırakılmıyor :D Dinlendiğin zamanlarda araya sıkıştırabilirsin belki 1-2 tane diyeceğim ama senin izlediğin türler daha çok dikkatle izlenmesi gerekenler olduğu için pek mümkün olmuyordur :D

      Sil
  7. ayyyy bunlardan başlayan izlediğin oldu mu. kingdom nasıl acabaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralarında başlayan sadece The Crowned Clown ama izlemedim ben:(

      Sil
  8. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil