TOUCH YOUR HEART | 2019 KORE DİZİLERİ

Goblinin çok sevilen yan çifti yeniden bir arada! 

TOUCH YOUR HEART | Reach of Sincerity 






Yönetmen: Park Joon Hwa
Senarist: Yegeo (Webtooun Senaristi)
Kanal: tvN
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 30 Ocak 2019
Yayın Günleri: Çarşamba ve Perşembe
Türü: Romantik Komedi, Hukuk







TOUCH YOUR HEART KONUSU


Oh Jin Shim (Yoo In Na) güzelliği sayesinde Korenin en ünlü oyuncularından biridir ancak zengin bir ailenin oğluyla adı skandala karışınca kariyeri düşüşe geçer. Ancak ünlü bir senarist ondan yeni dizisinde hukuk firmasında çalışan bir sekreteri oynamasını ister. Oh Jin Shim kabul eder ve oynayacağı karaktere iyice bürünmek için gerçek bir hukuk firmasında birkaç aylığına sekreter olarak girmeye çalışır.

Kwon Jung Rok (Lee Dong Wook) ise o firmada çalışan kendini beğenmiş, başarılı bir avukattır. Çalıştığı firmanın yöneticisi ondan Oh Jin Shim'i 6 aylığına eğitmesini ister. Kwon Jung Rok bundan memnun olmasa da kabul etmekten başka seçeneği yoktur.

TOUCH YOUR HEART OYUNCULARI VE KARAKTERLERİ


Lee Dong Wook-Kwon Jung Rok: İşinde profesyonel bir avukattır.

Yoo In Na-Oh Jin Shim: Bir skandal yüzünden batan kariyerini kurtarmak isteyen bir oyuncudur.


Shin Dong Wook-Kim Se Won:Elitler arasında sınıfının en iyidir. Çalışma, flört, sosyal hayat gibi konularda da iyidir. Kwon Jung Rok’un arkadaşıdır. 

Shin Hyeong Tak-Choi Yoon Hyuk: Kwon Jung Rok ile aynı firmada çalışan biridir.

Lee Joon Yuk: Oh Jin Shim’in çalıştığı şirketin müdürüdür.

Son Sung Yoon - Yoo Yeo Reum
Jang So Yeon - Yang Eun Ji
Oh Jung Se - Yeon Joon Kyu
Park Kyung Hye - Dan Moon Hee
Kim Hee Jung - Kim Hae Young

TOUCH YOUR HEART TEASER



***

Goblin çiftini yeniden görmek için heyecanlı mısınız? Ben Lee Dong Wook olsun çamurdan olsun mantığında olduğum için bu dizi haberine bayağı sevindim:') Yoo In Na ile uyumları zaten tartışılmaz. Umarım senaryonun ilerleyişi de güzel olur ve keyifle izleriz :))
Peki siz Touch Your Heart'ı izlemeyi düşünüyor musunuz?

Kaynak: (x)

Share:

4 yorum

  1. kore dizilerini ve filmlerini çok seviyorum ve insanları bana çok sevimli geliyor sizleri takibe aldım sayfama beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünceleri paylaştığımıza sevindim :)) Bloguma da hoş geldiniz, ben de geleceğim mutlaka :)

      Sil
  2. Goblin'in sadece birkaç bölümünü izlesem de bu çiftin kimyasına hayran olmamak elde değil. Merakla bekliyorum bu diziyi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizide de izlediğim kadarıyla ben sevdim ikisinin uyumunu yine :))

      Sil