Jang Keun Suk Geri Dönüyor! "Switch: Change the World"

jang geun suk han yeri switch change the world yeni kore dizisi
Switch: Change the World başrolleri: Jang Keun Suk ve Han Yeri
Asyanın prensi Jang Keun Suk ekranlara geri dönüş yapıyor hem de çoğumuzun Age of Youth'tan tanıdığımız Han Yeri ile! SBS kanalının yeni dizisi Switch: Change the World dizisinde başrolleri canlandıracaklar.

Dizide Jang Keun Suk savcılık sınavını geçemeyince kendi yöntemleriyle adaleti sağlayan biri olarak, Han Yeri de savcı olarak karşımıza çıkacak.

Savcılı, avukatlı dizilerden bana biraz fenalık gelmeye başlasa da Switch: Change the World'e şans vermeyi düşünüyorum. Bunun büyük bir nedeni de Han Yeri. Kendisini Age of Youth'tan beri seviyorum. Başrol olarak bir romcomda oynamasını tercih ederdim ama bununla da yetineceğim artık.

Dizinin mart ayında yayınlanması planlanıyor. O zamana kadar diziyle ilgili diğer şeylerden haberdar olmak için takipte kalınız efenim.

Peki siz Jang Keun Suk'un dönüşü için heyecanlı mısınız? Başrolleri uyumlu buldunuz mu? Buyrun yorumlara!

Kaynak: 1

Share:

14 yorum

  1. Bence bu seride Han Yeri'nin cazibesinin farklı bir versiyonunu göreceğiz. Age of Youth'u bende severek izlemiştim senin gibi ve orada bile ilk sezonla ikinci sezon arasında canlandırdığı karakterin gelişimi, değişimini çok güzel yansıttığını düşünüyorum. Fazlasıyla umutluyum o açıdan!
    Ek olarak Jang Keun Suk fanı değilimdir, aslında Marry Me Marry den beri de hiç takip etmedim ama umarım güzel bir seri olur, son zamanlarda Kore Dizilerinin eskisi kadar ilginç olduğunu düşünmüyorum ya da bana istediğim şeyleri vermiyor diyeyim ama bu seriyi mutlaka takip edeceğim! Yazı içinde eline sağlık, teşekkürler! Ama keşke daha uzun yazsan uzun uzun okusak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Han Yerinin bizi hayal kırıklığına uğratmayacağına inanıyorum ben de Age of Youth'taki performansını düşününce. Bir de bu yeni dizide giyeceği takım elbiseleri çok merak ediyorum :D AOY 2. sezonda giydikleri dehşet yakışıyordu kızımıza :D
      Şahsen ben de You are Beautiful hariç dizisini izlemiş değilim ama yine de severim Jang Geun Suk'u :D
      Çok fazla tekrara düşüyor bu ara Kore dizileri. Bir şey tutunca aynısından 439586 tane yapıyorlar:( Yine de aralarda çok çok özel ve güzel diziler de çıkmıyor değil ve onları da umarım ileriki günlerde paylaşacağım :>
      Rica ederim, bu güzel yorumun için asıl ben teşekkür ederim^^ Daha uzunları da yolda :D

      Sil
  2. Yok ya bence olmamışlar..Böle derim bide tutkunu olurmuşum Ahahaha :D.Biraz böle çig kalmışlar ne diyim yakıştıramadım ben bu ikiliyi.Ama şölee bişi var senaryo ii olursa bu çiftin oturacağını düşünüyorum.Bakcaz bakalım teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy niye öyle diyorsun ya? :D İkisinin de bakışları özellikle bayağı çekici. Dizide bu ikisine böyle çekişmeli sahneler yazarlarsa tadından yenmez gibi geliyor bana :D Dediğin gibi yazacakları senaryo çok önemli. Bazen senaryo yetersiz olunca oyuncular da kendilerini gösteremiyorlar :/
      Rica ederim, yorumun için asıl ben teşekkür ederim :)))

      Sil
  3. Waoow sonunda . :) Ben de tam bir Jang Keun Suk hayranıyım . Eski dizilerinin çoğunu izledim . :) Geri dönmesine çok sevindim . Heyecanla diziyi bekleyeceğim . :) Tanıtım için teşekkürler , sevgiler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin adına daha da sevindim o zaman. Hayranı olduğum oyuncuların yeni dizi haberlerini duyunca çılgına dönüyorum ben de :D Jang Geun Suk'un sadece You are Beautiful'unu izlemişliğim var ama Love Rain falan hep izleme listemdeydi :)) Umarım beklediğimize değer bir dizi olur :)
      Rica ederim, asıl ben yorumun için teşekkür ederim^^

      Sil
  4. aaa ben bu elemanı pek sevmem ama yeğen sever dur ona diyeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jang Keun Suk severlere kulaktan kulağa iletelim :D

      Sil
  5. bak bir son yazıma amaaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Deep, yazısında sizden bahsetmiş.Hoş geldiniz aramıza.Tabi ki takipteyim :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolsun Deep hiç unutmuyor :)) Teşekkür ederim, siz de bloguma hoş geldiniz :)

      Sil
  7. Salamlar deepden gəlirəm. Blogunuzu çox sevdim, çox səmimi yazılış tərziniz var. Mənim blogumda da sizi görməkdən şad olaram..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :)) Böyle düşünmenize çok sevindim :) Ziyaret edeceğim ben de mutlaka blogunuzu :)

      Sil