"Karma is a b*tch" Trendine Koreli Aktörler de Katıldı!


Çinde başlayıp tüm dünyaya yayılan "Karma is a Bitch" trendinden Koreli aktörler de geri kalmadı. Trendin olayı ilk başta ise sıradan görünen insanların makyaj ve tarz değişimi sonrasında bambaşka birilerine dönüşmeleri. 

Trendleri yakından takip eden ve sosyal medyayı özellikle de instagramı aktif kullanan oyuncu Lee Jong Suk ve Nam Joo Hyuk da instagrama yükledikleri "Karma is a Bitch" videolarıyla hayranların ilgisini çekti. 
Lee Jong Suk "Karma is a Bitch" videosu
Şahsen ben pek başarılı bulmadım. Çünkü değişim öncesi de sonrası da oldukça çekici zaten :D

Nam Joo Hyuk "Karma is a Bitch" videosu
Anladık siz her halinizle güzelsiniz, verilmek istenen mesaj alındı :D

Bu ikili daha önce geçtiğimiz sevgililer gününde şöyle çok sevimli bir video da çekmişlerdi. 
Başarılarının devamını diliyorum, ne diyeyim :D

Diğer Karma is a Bitch videolarını aşağıdan izleyebilirsiniz.

Sizin favoriniz hangisi oldu peki? Lee Jong Suk mu Nam Joo Hyuk mu? Bu trend ülkemizde tutar mı? Buyrun yorumlara!

Share:

2 yorum

  1. Ayırt edemeiyorum ikisi de benim bebeklerim... <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptığım da kardeşi kardeşe kırdırmak resmen :D Ayırt edilebilecek gibi değiller haklısın :D
      Ayrıca yorumuna çok geç döndüğüm için üzgünüm, bu blogu unutmuşum resmen:(

      Sil