Kore Dizisi Tanıtımı: Rich Man, Poor Woman (2018)

RICH MAN, POOR WOMAN

Yönetmen: Min Doo Sik
Senarist: Hwang Jo Yoon, Park Jung Ye
Kanal: MBN, Dramax
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Günleri: Çarşamba, perşembe
Yayın Tarihi: 9 Mayıs 2018
Tür: Romantik-Komedi, Ofis




RICH MAN, POOR WOMAN KONUSU







Lee Yoo Chan (Suho), son zamanlarda gençlerin en çok çalışmak istedikleri, Next In adındaki şirketin sahibidir. O, mühendislik dahisi olsa da kaba ve insanlara pek güvenmeyen biridir. Ayrıca yüzleri hatırlayamama gibi bir problemi vardır.

Kim Bo Ra ( Ha Yeon Soo), Jeju adasının kırsal bir kesiminde doğmuş, üniversite okumak için Seul'e gelmiş biridir. Zeki oluşuyla ailesinin gurur kaynağı olsa da üniversitedeki son yılında zorluklar yaşamaktadır. Girdiği 30 iş mülakatında da başarısız olmuştur. Ezberleme konusundaki özel yeteneği sayesinde Lee Yoo Chan ile yolları kesişir ve beklenmedik olaylar gerçekleşir.


RICH MAN, POOR WOMAN OYUNCULAR VE KARAKTERLERİ


RICH MAN, POOR WOMAN TRAILER




RICH MAN, POOR WOMAN OSTLARI

Yayınlandığında eklenecektir.

RICH MAN, POOR WOMAN KARAKTER POSTERLERİ

   

   


RICH MAN, POOR WOMAN YORUMUM


An itibariyle 4. bölümü izleyip de geldim, sıcağı sıcağına düşüncelerimi yazabilmek için. Öncelikle ofiste geçen diziler favori türüm değil. Sevdiklerim var -Radiant Office gibi ama genelde bu türdeki başrol erkeklerin zengin, başarılı ve kibirli olduklarından başrol kızı amele gibi kullanmaları bende saç baş yolma isteği uyandırır. Rich Man, Poor Woman da bir istisna olmadı. Canım Suhocum büründüğü Lee Yoo Chan karakterini çok güzel canlandırınca bazı sahnelerde tokatlayasım geldi. 

Kim Bo Ra karakterini canlandıran Ha Yeon Soo da karakterini canlandırmada iyi olsa da dizideki replikler, dizinin gidişatı tahmin edilebilir olduğu için ben de bir olmamışlık hissi uyandırıyor. Dizi izlediğimin çok farkındayım, beni öyle alıp götürmüyor dizi. Çok klasik bir ofis dizisi şimdilik. Yine de izlerken bir sonraki bölüme geçmekten kendimi alıkoyamıyorum orası da ayrı :D 

Arka planda hem Yoo Chan'i hem de Bo Ra'yı ilgilendiren bir Kim Boon Hoon olayı dönüyor ama henüz başrol kızımızın bununla nasıl bir ilgisi var bilemiyoruz. Umuyorum ki mantıklı ve etkileyici bir şekilde bağlarlar ve dizi çerezlik diziler kulvarında bir adım daha öne çıkar. 

Öyle işte, Bir Bölüm Daha'dan Eslem bildirdi, keyifli seyirler! :))

Share:

15 yorum

  1. Bu Japon dizisinden uyarlama dime , Oguri oynamıştı onu izlemiştim.Şu an bir şey izleyemiyorum ama😭Özledim dizilerimi😳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş ya, ben izlememiştim Japon versiyonunu bilmiyorum :D
      Amaan olsun diziler kaçmıyor nasıl olsa, ne zaman müsait olursan izlersin :D

      Sil
  2. Diziyi bitirdiyseniz nasıl bir ilişkileri olduğunu bora ile ne ilgisi olduğunu söyler misiniz? Ben pek anlamadım.

    YanıtlaSil
  3. Dizi izlediyseniz Kim bora ile boon hong arasındaki ilişki nedir söyler misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Diziyi izlediyseniz Kim Bo Ra ile Kim Boon Hoon arasındaki ilişki nedir söyler misiniz?

    YanıtlaSil
  5. Bence çok güzel bir film bayıldım resmen çok komik ama bir sorun var 3.bölümünün türkçe alt yazılısını bulamıyorum offf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmiş olmanıza sevindim :))
      Koreanturk'te mevcut https://www.koreanturk.com/rich-man-poor-woman-3-bolum-izle.html

      Sil
  6. Bu dizi izlerken en sıkıldığım diziydi. 16 bölüm boyunca yoo chan ile bo ra nın sevgili olmasını bekledim 16. bölümün son 10 saniyesinde falan sevgili oldular. Bir de sevgili olamamaları yetmezmiş gibi tae joo nun yapmadığı şey kalmadı. O adama da ne ısınmıştım... dediğim gibi çok sıkıcıydı belki de Suho dan beklentilerim çok yüksekti sonradan hayal kırıklığına uğradım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi bitirmediğime bir kez daha memnun oldum yorumunuzu okuduktan sonra. Bazen bitirmek için inat etmemek gerekiyor, dizi olmamışsa zorlamaya gerek yok, her ne kadar Suho gibi sevdiğimiz kişiler oynasa da :D
      Başta aşırı iyi görünen karakter sonradan bir fettanlaşıyor, güvenmemek lazım :D

      Sil
  7. Bu versiyonunu izlemedim dogrusunu söylemek gerekirse. Ama Japon versiyonunu size izlemeyi siddetle tavsiye ederim cünkü japon versiyonu gercekten Cok güzeldi ve karakterlerin duygularini hissedebiliyordun. Bu dizinin bazi kliplerini izledim ve resimlerini gördüm ama nedense isinamadim bir türlü. Özellikle basrol kizi hic begenmedim uymamis. Normalde Kore dizilerini daha Cok izlerim ama eminim Japon versiyonu daha güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar hiç Japon dizisi izlemedim ama bu kadar övgüden sonra bir şans verebilirim, teşekkürler :))

      Sil
  8. Size mutlaka Japon versiyonunu izlemeyi tavsiye ediyorum!!! Emin olun Kore versiyonundan Cok daha güzeldir. Izleyince sizde sasiracaksiniz. Kore versiyonu hic olmamis! Ama Japon versiyonu muhtesemdi!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar şiddetle tavsiye edildikten sonra izlemek şart oldu bana :D Teşekkürler :)

      Sil