Kanal 7'de Başlayacak Kore Dizileri

A N N Y O N G ~~
Uzun bir süredir Kanal 7'de Kore dizilerinin yayınlanacağı konuşuluyordu. Çok takip etmiyorum ben şahsen Kanal 7'nin hangi dizileri yayınlayacağını çünkü bir kere Boys Over Flowers'ı dublajlı izleme hatasına düştüm ve tövbe dedim. Kore dizilerini Kore dizisi yapan Korecenin tatlışlığıymış biraz da. Pogoşipta yerine seni özledim duyunca ya da sarangheyo yerine seni seviyorum duyunca o tadı vermiyormuş. O yüzden Kanal 7'nin hangi dizileri yayınlayacağı pek umrumda değildi ama geçenlerde yayınlayacakları dizileri görünce blogumda yer vermek istedim. Doğruya doğru güzel dizileri seçmişler. Keşke seçimlerdeki bu başarıyı  dizi adlarını belirlerken de gösterselermiş :D 

Bakalım Kanal 7'de yayınlanacak Kore dizileri nelermiş?

1. Sev Beni (Weightlifting Fairy Kim Bok Joo)

2. Aşka Yolculuk (Moon Lovers: Scarlet Heart)

3. Feda (Secret Love)

4. Sil Baştan (Kill Me Heal Me)

5. Sonsuza Dek (Moon Embracing Sun)



Dizi seçimlerini beğendim ben. Fantastiğinden tarihi dizisine kadar her türde dizi seçmişler. Bu seçimlerde katkısı bulunanları tebrik etmek lazım. İlk defa Kore dizisi izleyecekler için güzel bir başlangıç olacak bence.

Gördüğünüz gibi 1 değil 2 değil tam 5 Kore dizisinin Kanal 7'de yayınlanacağı kesinleşti. Artık geriye merak edilen tek bir şey kaldı: Kore dizileri Kanal 7'de yayınlanmaya ne zaman başlayacak? Kanal 7'nin kendi sitesinde yazanlara göre, yaz boyunca! Evet kesin bir cevap olmadı ama tarihler kesinleştikçe bu yazıyı güncelleyeceğim. 

Peki siz yaz boyunca Kanal 7'de Kore dizisi izlemeye hazır mısınız? :D

Share:

1 yorum

  1. Türk dizileri bitiyor yazın zaten; o yüzden izleyicisi olacaktır sanırım...

    YanıtlaSil