FAMILIAR WIFE | 2018 KORE DİZİSİ TANITIMI

knowing wife familiar wife konusu ve oyuncuları

FAMILIAR WIFE KONUSU

Cha Joo Hyuk (Ji Sung) ve Seo Woo Jin (Han Ji Min) 5 yıllık evlilerdir. Beklenmeyen bir kaza sonucunda Cha Joo Hyuk bir seçim yapar ve bu seçimden sonra insanların kaderleri sihirli bir şekilde tamamen değişir. Özellikle de karısı ve kendisi öncekinden çok farklı bir hayat yaşamaya başlarlar. 

knowing wife familiar wife konusu ve oyuncuları



FAMILIAR WIFE

Diğer Adları: Knowing Wife, Wife That I Know
Senarist: Yang Hee Seung
Bölüm Sayısı: 16
Kanal: tVN
Yayın Tarihi: 1 Ağustos 2018
Tür: Romantik, Fantastik, Zamanda Yolculuk



FAMILIAR WIFE OYUNCULARI VE KARAKTERLERİ

knowing wife familiar wife konusu ve oyuncuları

Ji Sung-Cha Joo Hyuk
Cha Joo Hyuk bir banka çalışanıdır ve zamanda yolculuk etme yeteneği vardır.
Han Ji Min-Seo Woo Jin
Cha Joo Hyuk'un eşidir.
 Jang Seung Jo-Yoon Jong Hoo
N-Kim Hwan
Lee Yoo Jin-Jung Hyun Soo
Kim So Ra-Joo Hyang Sook

FAMILIAR WIFE TRAILER


FAMILIAR WIFE OSTLARI

Çıktığında eklenecektir. (İnş)

FAMILIAR WIFE jisung izle konusu oyuncuları

Dostlarım müjdeyi isterim: Ji Sung geri dönüyor! Kill Me Heal Me, Entertainer ve en son Defendant'ta izlemiştim kendisini ve yeni bir yapımla dönmesini dört gözle bekliyordum. Neyse ki Ji Sung da fazla ara vermeden geri döndü :> Bu yeni dizisi Familiar Wife fantastik olması nedeniyle beni biraz korkutuyor ancak senariste baktım çok severek izlediğim Weightlifting Fairy Kim Bok Joo ve Oh My Ghost'un yazarıymış ayrıca. İçime su serpti bunu görmek :D Gerçi Oh My Ghost'un finalinden %100 memnun değilim ama dizinin akışı ve karakterleri çok güzeldi. Familiar Wife da aynı hissiyatı veren bir dizi olursa izlemeye kıyılamayacak bir dizi olur gibime geliyor :)

Siz ne düşünüyorsunuz? Familiar Wife'ı izleyecek misiniz? 
Keyifli günler!

Share:

5 yorum

  1. Kill Me Heal Me'deki oyunculuğu gerçekten muazzamdı. Bu dizisi de umarım güzel olur. Fragmanlar şimdiden diziyi merakla beklememe sebep oldular. Bu arada kanal 7'deki dublajlı Kill Me Heal Me'yi izledin mi? hahahha Gerçekten aynı tadı vermiyor yaa... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ji Sung'un hayal kırıklığına uğratacağını sanmıyorum ya. Adamın bir marka adeta artık :D Ya instagramda gördüm dublajlı halini ve keşke görmez olsaydım ya :D İnanılmaz kötüydü hani öyle böyle değil :D Adamın ağzı kapalı ama hala konuşma sesi geliyor falan, rezalet :D

      Sil
  2. ben yine oyuncuları için bir diziye başlayacağım galiba :') bu arada bloglarımızın temalarının neredeyse aynı olması hahahah 🖤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuncular büyük kriter dizi seçerken :D
      Aaa bayağı bayağı aynı tema sanırım, bende bir şu hareketli şerit var sanırım farklılık olarak :D Bir de tabi ben daha temayı düzenlemedim üşengeçlikten, kategoriler hala ingilizce :D Sade olsun, şusu olsun busu olsun derken en uygun tema buydu :D Zevklerimiz de ortaksa demek ki :D

      Sil
  3. Asla bitmiyor Kore dizileri ya, yetişemiyorum :D Beğenirsin umarım :)

    YanıtlaSil