Voleybol Var Dediler Geldik "Thumping Spike 2"

Merhabalar dostlar :>
Bu bloga yazacağım ilk dizi yorumu olacak ve keşke daha güzel bir diziden bahsedecek olsaydım ama maalesef elimizde bu var şimdilik.

THUMPING SPIKE 2



Dizide, Dong Hae Sung ünlü bir voleybol oyuncusudur ama normal bir hayat yaşamak için voleybolu bırakıp üniversiteye başlar. Bu sırada Han Da Woonla karşılaşır.  Han Da Woon da üniversiteye yeni başlamış, çekingen, derslerde başarılı biridir. İkisi bir anlaşma yapar ve bu anlaşmaya göre Han Da Woon, Dang Hae Sung'a derslerinde yardımcı olur, Dong Hae Sung da Han Da Woon'un ilişki koçu olur. Bir süre sonra pek de şaşırtıcı olmayan bir şekilde birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar :D

Diziyi izleme sebebim öncelikli olarak voleybolla ilgili olmasıydı. Bakınız çünkü bu şahıs Haikyuu'dan sonra voleybola aşık olmuş biri. Tabi izlemesine :D Thumping Spike'ın da afişini göz önüne alınca bol bol voleybol izleyeceğiz sanmıştım ama sonuç tam bir hüsran oldu. Voleybol konusu çok arka planda kaldı süs gibi. Bu kadar tahmin edilebilir ve sıkıcı voleybol sahnelerini çekmek için çok uğraştılar mı merak ediyorum gerçekten. Birilerinin acilen Haikyuu izleyip örnek alması gerek.


Bir diğer izleme sebebim de Lee Won Geundu. Lee Won Geun için dizinin ilk sezonunu atlayıp onun olduğu ikinci sezondan izlemeye başladım. Çok gönül rahatlığıyla diyebilirim ki diziye verdiğim puan Lee Won Geun'un gülüşünün eseridir. Diziyi tek başına sırtlayıp götürdü çocuk. 


Dong Hae Sung ve Han Da Woon ikilisi başlarda çok sevimliydiler. Hae Sung'un başta Go Yi Ra ile Han Da Woon'un arasını yapmaya çalışması ama bir süre sonra kıskanmaya başlaması, Han Da Woon'un da asıl hoşlandığı kişinin Hae Sung olduğunu fark etmesi falan sevimli şeylerdi. Basit, klişe ama diziyi izletecek kadar tatlıydı. Zaten bölümler de 15 dakika olduğu için sıkmadan izleniyordu. Ta ki Go Yi Ra ile Han Da Woon çıkmaya başlayana kadar. 


Dizinin bundan sonrası o kadar saçmaydı ki anlatamam. Han Da Woon, Go Yi Ra'nın çıkma teklifine hayır diyemediği için çıkmaya başladılar ve çıktıkları süre boyunca Hae Sung'dan hoşlanmasına rağmen iki kelimeyi bir araya getirip de Go Yi Ra'ya gerçek duygularını anlatamadığı için Han Da Woon'la birlikte biz de işkence çektik. Tamam ilk ilişkin ama sevmediğin birinin yanında mutluymuş gibi yapmaya, kendini buna zorlamaya gerek olmadığını bilmek için ilişki profesörü de olmaya gerek yok. Han Da Woon'un bu mantıksız hareketleri baştaki o sevimli hallerini unutturdu maalesef. 


Diziye devam etmezdim eğer Lee Won Geun olmasaydı. O ve gülüşü gerçek bir kurtarıcı. Dizi falan çekmesine gerek yok, otursun sadece gülümsesin ben saatlerde izlerim. Hatta bence tam şu anda Lee Won Geun'un gülüşünü takdir etmeliyiz.

      
   

Lee Won Geun takdirimiz burada bitti ve ben de bittim sanırım. Birkaç şey daha diyeceğim vardı ama bu giflerden sonra acil Sassy Go Go izleyesim geldi, üzgünüm. Bu yorum burada biter, Eslem Sassy Go Go izlemeye gider. Aynısını size de tavsiye ederim. Sassy Go Go mantıklı bir senaryoya ve karakterlere sahip müthiş tatlı bir gençlik dizisi. Thumping Spike 2 yorumundan Sassy Go Go önermeye nasıl geldim bilmiyorum ama çok ÇOK boş vaktiniz olmadıkça Thumping Spike 2'yi önermiyorum. 

Thumping Spike 2 için puanım 6/10 oluyor. Bu bile fazla ama işte Lee Won Geun:')))

Peki siz izlemiş miydiniz Thumping Spike 2'yi? İzlediyseniz nasıl bulmuştunuz? 
Ayrıca önemli bir soru: ilk sezonunda da sevdiğim bir oyuncu var, izlemeli miyim?  Önerilerinizi bekliyorum :)

Keyifli günler!


Share:

2 yorum