LOVELY HORRIBLY | 2018 KORE DİZİSİ TANITIMI

LOVELY HORRIBLY

Yönetmen: Kang Min-Kyung
Senarist: Park Min-Joo
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 32 
Bölüm Süresi: 35 dakika
Yayın Tarihi: 2018 Ağustos
Tür: Romantik-Komedi, Korku, Hayalet

LOVELY HORRIBLY KONUSU

Philip (Park Si Hoo) ve Eul Soon (Song Ji Hyo) aynı zamanda doğmuş ve alışılmadık bir kaderi paylaşan kişilerdir. Eğer biri mutluysa diğeri her zaman mutsuzdur. Bu yazgıda Philip her zaman şanslı olan ve ünlü bir oyuncuyken Eul Soon daima talihsiz olandır ve senaristlik yapmaktadır. Bu ikili bir dizi için bir araya gelirler ve gizemli bir şekilde senaryoda yazanlar gerçek hayatta gerçekleşmeye başlar.

LOVELY HORRIBLY OYUNCULARI VE  KONUSU


Park Si-Hoo - Yoo Philip
Song Ji-Hyo - Ji Eul-Soon
Lee Gi-Kwang - PD Sung-Joong
Ham Eun-Jung - Shin Yoon-A
Choi Yeo-Jin - Ki Eun-Young

LOVELY HORRIBLY TRAILER

Çıktığında eklenecektir.

LOVELY HORRIBLY OSTLARI

Çıktığında eklenecektir.

.
Normalde bir diziyi gözüme kestirmemde en önemli faktör oyuncuları olur ama bu sefer konusuyla ilgimi kendine çekti. Hatta bana biraz başrolünde Lee Jong Suk'un oynadığı W: Two Worlds'ü hatırlattı. Orada da webtoonda yazılanlar gerçeğe dönüyordü, tavsiye ederim. Lovely Horribly'e dönersek eğer iki başrolü de daha önce izlemedim ama yardımcı oyunculardan Lee Gi Kwang ve Ham Eun Jung'u izlemiştim. Özellikle Lee Gi Kwang'ın oyunculuğunu beğeniyorum. Idol-oyuncular arasında yeteneklilerden biri bence.
Siz ne düşünüyorsunuz? Lovely Horribly'i izleyecek misiniz?

Share:

3 yorum

  1. Merhabalar 😊 Açıkcası blogunuz ismi beni buralara getirdi. Çok güzel düşünmüşsünüz. Kore dizilerini çook seven ama izlemek için fırsat bulamayanlardanım ben. Dizinin konusu benim de dikkatimi çekti. İnşallah izleme fırsatım olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) Çok teşekkür ederim, böyle düşünmenize gerçekten çok sevindim. Blog ismine karar verme sürecim bayağı sancılı geçmişti :D
      Umarım fırsat bulursunuz çünkü gerçekten güzel yapımlar var :))) Sevgiyle kalın :)

      Sil
  2. İnşallah hayal kırıklığına uğratmaz :D

    YanıtlaSil