Yeni Kore Dizileri | Eylül 2018

Merhabalar
Uzun zamandır aylık yeni başlayacak Kore dizilerini yazmıyordum ama eylülde birbirinden güzel olacağa benzeyen bir sürü dizi yayınlanacağını görünce kendime engel olamadım :D 
Buyrun efenim Eylülde başlayacak Kore dizileri:

1. The Ghost Detective -5 Eylül

the ghost detective kore dizisi konusu
Korku, Gizem, Gerilim
Choi Daniel, Park Eun Bin, Lee Ji Ah

2. Devilish Joy- 5 Eylül

devilish joy kore dizisi konusu
Komedi, Romantik
Choi Jin Hyuk, Song Ha Yoon, Hoya

3. Big Forest - 7 Eylül

big forest kore dizisi konusu
Komedi, Dram, Hayatın İçinden
Shin Dong Yup, Jung Sang Hoon, Choi Hee Seo

4. 100 Days My Prince - 10 Eylül

100 days my prince kore dizisi konusu
Tarihi, Romantik, Komedi
D.O. Nam Ji Hyun, Kim Sun Ho

5. The Guest - 12 Eylül

100 days my prince kore dizisi konusu
Gizem, Psikoloji, Polisiye
Jung Eun Chae, Kim Dong Wook, Kim Jae Wook

6. My Only One - 15 Eylül

my only one kore dizisi konusu
Romantik, Dram
Uee, Lee Jang Woo, Choi Soo Jong

7. The Beauty Inside - 17 Eylül

the beauty inside kore dizisi konusu
Romantik, Dram, Fantastik
Seo Hyun Jin, Lee Min Ki, Lee Da Hee, Ahn Jae Hyun

8. Miss Ma - 22 Eylül

miss ma kore dizisi konusu
Gizem
Kim Yoon Jin, Jung Woong In

9. The Smile Has Left Your Eyes - 26 Eylül

the smile has left your eyes kore dizisi konusu
Gerilim, Gizem, Romantik, Polisiye, Trajedi, Yetişkin
Jung So Min, Seo In Guk

10. Terius Behind Me - 26 Eylül

terius behind me kore dizisi konusu
Gizem, Komedi, Romantik
So Ji Sub, Jung In Sun, Son Ho Jun, Im Se Mi

11. Player - 29 Eylül

player kore dizisi konusu
Aksiyon, Suç
Song Seung Heon, Krystal, Lee Shi Eon

12. Room No. 9 - 29 Eylül

Gizem, Fantastik, Vücut Değiştirme
Kim Hee Sun, Kim Young Kwang, Kim Hae Sook

13. The Third Charm - ?? Eylül

the third charm kore dizisi seo kang joon konusu
Komedi, Romantik
Seo Kang Joon, Lee Som, Shin So Hyun, Min Woo Hyuk

14. 12 Nights - ?? Eylül

Romantik
Hang Seung Yeon, Shin Hyun Soo


Şimdiden hepimize keyifli seyirler!


Share:

11 yorum

  1. Bu yazındaki dizilere bakacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim :)) Gizem-gerilimli bir şey isterseniz The Smile Has Left Your Eyes'ı, romantik bir şeyler isterseniz de 12 Nights'ı öneririm :))

      Sil
  2. nerde başlıyo,hangi kanalda? tv,deyse izlerim..çünkü severim kore dizilerini,özellikle de yeni tarihi kore dizilerini..geçenlerde kore kanalı kbs'yi izlemiştim,yeni dizilerin tanıtımını yapıyodu,içlerinde eski bilinen aktristlerde vardı..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heosi farklı kanallarda tvn, jtbc, mbs, kbs falan :)) TRT'de Empress Ki başlıyormuş bu arada, tarihi dizileri sevdiğiniz için haber vereyim dedim :))

      Sil
  3. hımm taams. my only one nasıl acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ona hiç denk gelmedim internette de. hiç bilmiyorum deep :))

      Sil
  4. Ne güzel bir blog keşfetmiş oldum. Deeptone sağ olsun. :) Burada listeye alınacak birçok dizi var. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş geldiniz :)) Deep canımız :))
      Rica ederim :))

      Sil
  5. Kore dizilerini veya fillerini seviyorum mümkün mertebe de izlemeye çalışıyorum teşekkür ederiz ayrıca blogunuzu da takibe aldım saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Geri dönüş sağladım ben de, teşekkürler :)

      Sil