Popülarite Ödülleri Sahiplerini Buldu: D.O., Son Ye Jin, Jung Hae In ve Seohyun!

Merhabalar efenim
Sevdiğim üç oyuncunun da Popülarite Ödüllerini kapmış olduklarını görünce dedim bunu hemen bloguma taşımalıyım!!!

Öncelikle şunu açıklığa kavuşturalım Popülarite Ödülünü alacak kişiler %50 fan oyuyla, %50 de profesyonel karar heyeti ve ulusal karar  heyetinin seçimleriyle belirleniyor.  Yani sırf adı popülarite diye hafife almayalım.


Erkek dizi oyuncusu kategorisinde %53.72 fan oyuyla ve karar heyetlerinin de birincisi seçilmesiyle ödülü Jung Hae In kapmış, çok da yerinde olmuş. Zira Something In The Rain'deki noona'sına aşık oğlan rolüyle kalbime geri dönüşü imkansız bir şekilde girmişti. Demek sadece benim değil daha birçok kişinin daha kalplerini ele geçirmiş. Yürü be noonasının gülü!! *yazar burada noonası olamayacak yaşta olduğunu unuttu*


Kadın dizi oyuncusu kategorisinde ise karar heyetlerinin birinci ve ikinci olarak Son Ye Jin ve Kim Tae Ri'yi göstermelerine rağmen fan oylarının %60.51'ini alan Seohyun ödülün sahibi oldu. Seohyundan o kadar habersizim ki hangi dizisiyle bu popülerliği kazandı onu bile bilmiyorum. Gönlüm IU'nun kazanmasını isterdi ama neyse tebrikler diyelim biz yine de :)


Erkek film oyuncusu kategorisinde heyet Ryu Jun Yeol için oy vermiş olsa da fan oylarıyla baskın gelen EXO'dan D.O. ödülün sahibi oldu!! Tamamen Exo-l kimliğimden bağımsız olarak söylüyorum ki idol-oyuncular arasında D.O. gerçekten başarılı. Şu an yayınlanmakta olan dizisi 100 Days My Prince da zaten tvn'n reytingi en yüksek dizilerinden biri oldu. Daha nice başarılara Kyungsoo~~


Park Bo Young heyettekilerin oylarını almasına rağmen kadın film oyuncusu kategorisinin kazananı fan oylarının %57.58'i ile Son Ye Jin oldu!

Ödül töreni 27 ekimde olucak. Törenden fotoğraflar, videolar geldikte twitterdan paylaşırım büyük ihtimalle (Twitter hesabım tam olarak şurada.) . Özellikle Son Ye Jin ve Jung Hae In'den gelecek fotoğrafları heyecanla bekliyorum :')

Siz ne diyorsunuz peki? Ödüller doğru kişilere gitmişler mi sizce de? Buyrun yorumlara :)


Kaynak: X

Share:

6 yorum

  1. Seohyun kim ya hiç tanımıyorum bende?? :S Son Ye Jin ve Jung Hae In'e sevindim ama asıl D.O. bebeğim ya gözlerimden kalpler çıktı bak. :) İyi ki de D.O'm kazanmış. Bu güzel haberi verdiğin için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'a sordum da geldim, Time diye bir dizide oynamış bu yıl Kim Jung Hyun ile birlikte. Dizinin teaserlarını falan görmüştüm aslında ama başrol kadının Seohyun olduğunu bilmiyordum, hiç dikkatimi çekmemiş :D
      D.O.'nun oyunculukta iyice önü açıldı ya:'))) Swing Kids diye bir filmi de geliyor, fragmanı bayağı güzeldi :))
      Rica ederiiiim :))

      Sil
  2. Kore dizilerine henüz giriş yapmamış biri olarak ödülleri değerlendiremeyeceğim ama güzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
  3. park seo joon olsaydı bühüüüü :)

    YanıtlaSil