The Smile Has Left Your Eyes 3. Bölüm #seyirhali

-Yazıya başlamadan önce ufak bir not: Yazı 12 ekimde falan yazıldı ancak replikleri ha bugün eklerim ha yarın eklerim derken iki hafta sonra bugün ekleyip yazıyı yayınlamaya hazır hale getirdim:( Dizinin en son 6. bölümü çıkmış durumda şu an, yazıyı okurken zaman karmaşası yaşamayın diye açıklayayım dedim :D Ufak notumuz burada bitmiş bulunmakta.-

Merhabalar dostlarım
Şu sıralar birbirinden güzel diziler yayınlansa da bir tanesi var ki bana günleri saydırıyor. Evet The Smile Has Left Your Eyes senden bahsediyorum. Bütün bir hafta bekledim ve şimdi sıra keyifle izlemede. Gerçi daha çok gergin bir izleyiş olacak gibime geliyor ama göreceğiz!

Yeni bölüme geçmeden önce geçen haftaki bölümleri hatırlamak isteyenleri The Smile Has Left Your Eyes 2. Bölüm yazıma alabilirim.

THE SMILE HAS LEFT YOUR EYES 3. BÖLÜM

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi

En son katil olduğundan şüphelendikleri kişiyi yakalamıştı polisler. Uhm Cho Rong da haberlerde boy göstermişti biraz ve yukarıdaki sahne bu olaydan sonra yaşanıyor. Uhm Cho Rong'un sevinci, utangaçlığı çok şeker; başka bir dizide ana karakter olsaydı kesinlikle çok severek desteklerdim ama burada ikinci oğlan olarak kaynayacağını bildiğimden kaptırmamaya çalışıyorum kendimi. Gerçi Moo Young da sahneye çıkıncı Cho Rong falan unutuluveriyor ama bir köşede üzülüyorum kendisine yine de:( Tek üzülen ben değilimdir, değil mi? Ses edin dostlarım:(

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi

Moo Young dostum sen uslanmazsın. Jin Kang en son benimle konuşma demişti ve onun üzerine böyle eşek şakası yapıyor beyefendi. Jin Kangtan nasıl bir tepki bekliyordu bilmiyoruz ama kesinlikle kendisi için bu kadar telaşlanıp sinirlenmesini beklemediğini yüz ifadesinden görebiliyoruz. 

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi

AJUMMAAAAAAAA KESİNLİKLE SENİ ANLAYABİLİYORUZ, YALNIZ DEĞİLSİN. Gerçekten kim yetiştirmişse iyi yetiştirmiş; şu boy, şu pos, şu endam...Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz.

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi

Ki ben ondan uzunum diye de not düşmesi klşhkj Ayrıca süt boy uzatsaydı 2 metre falan olmam gerekirdi, hem anne sütünü uzun bir süre içmiş hem de çocukken her sabah süt içen biri olarak hiç de uzun değilim. Süt içince boyum uzayacak sanıyordum iri kemikli oldum... Bu da böyle gereksiz bir anı idi işte, neyse diziye devam.

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Hıhı sadece arkadaşsınız, evet, tabii, yok canım aksini iddia eden mi oldu?

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Tüm fangirller adına yapılmış bir konuşma adeta. Seo In Guk'u izlerken hepimiz böyle hissetmiyor muyuz?
 the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Ne iş şimdi bu? Gerçekten katil mi bıraktı suçu bu kızın üstüne atmak için yoksa bu kız yeni şüphelimiz mi???? Moo Young olmasın da katil, her şeye razıyım:(

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
AAAaaaaaAaAaa Jin Kang da gördü şimdi yanık izini. Ayy bir de çocuğa geçen bölüm şey demişti "bir yanığı ilk görüşün mü?" Hemen hatırlayalım o sahneyi de gelsin flashbackler.

Jin Kang'ın yerine utandığımıza göre diziye devam edebiliriz. 

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
AHH KALBİM;___; BÖYLE ANİ ŞEYLER YAPMAZ MISINIZ BİZDE DE KALP VAR!!! Utanarak itiraf ediyorum bu koldan tutup çevirme klişesine fena düşüyorum dostlarım... Favori klişelerim yazısı yazsam kesin eklerim mesela bunu. 

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Ahahah ya az daha geç girseydin markete kız sana da alacaktı neredeyse :D

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Dostum bu numaralar Jin Kang'a sökmez, yenileriyle gel :D Ayrıca Jin Kang'ın Moo Young'a gerçekten gülümsemesi:'))))

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Etik değil. Kabul de edilemez. Ya sev ya terk et yani, Seung Ah'la çıkarken Jin Kang'a, kızın en yakın arkadaşına, yürüyorsun... Hoş değil ama şimdi kalbimin bir an teklediğini de itiraf edicem mecbur... Seo In Guk etkisi işte ben suçsuzum.

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
O yüzden her fırsatta Jin Kang'a bulaşıyor. Bu bana şeyi hatırlattı, ilkokulda olur ya, hoşlandığı kız tarafından fark edilmek istenen çocuk kızın saçını çeker falan, hah işte tam o durum.

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
İti an çomağı hazırla. Hanimiç Seung Ah'ımız büyümüç de kendi niçanından mı kaçmıç he, bravo sana. Dizide sanırım en sevmediğim karakter bu kız. Bu kadar saftirik olması beni deli ediyor. Saçma kararlar vermeden önce 3 saniye düşünsen keşke. Hofff cidden katlanamıyorum bir de mıy mıy mıy bir şey. 

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
Görmek istediğimiz manzaralar bunlar değil kesinlikle... Keşke bir sarılmayla kalsaydı ama bu sahnenin devamı daha kötü...Moo Young seni it oğlu it ya. 

the smile has left your eyes 3. bölüm kore dizisi
HAYIRRRRRRR HOF MUTSUZUM MUTSUZUM MÜDÜR YOO NEDEN BUNU YAPTIN??? MOO YOUNG KATİL DEĞİL, DEĞİL Mİ? Ya ana karakter katil olur mu sdjfhsdjkghjhk OLMASIN. OLACAKSA DA SEVDİRMEYİN YAV. Polisiye diziler bu yüzden bana göre değil işte normalde ama bu diziye vurulduk bir kere yapacak bir şey yok. Çekecek çilemiz varmış...

 The Smile Has Left Your Eyes'ın 3. bölümünü de binbir duygudan duyguya atlayarak ama yine de sağ sağlim -en azından fiziksel olarak- bitirdik şükür. Daha önümüzde 13 bölüm var ve her bölüm bu kadar strese gireceksem işimiz zor gerçekten. NEYSE NE DİYORUZ ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN OLSUN KLJKGHJ. Buraya kadar okuduysanız hem vaktinizi çaldığım için özür diliyorum hem de teşekkür ediyorum. Bu seyir hali yazılarına devam eder miyim bilmiyorum, geri dönüp okuduğumda utanıcakmışım gibi geliyor fjklgj 

Öyle işte, siz The Smile Has Left Your Eyes izliyor musunuz? 3. bölümü izlediniz mi? Moo Young katil mi sizce?(Nolur hayır diyin) 
Keyifli günler!

Share:

10 yorum

  1. Beni bu dizinin manyağı yaptın resmen sende gördüğüm an gittim izledim. Şimdi geçmiyor ki günler yeni bölüm gelsin. Neyse yarın cuma Fighting Eslem. :D Bence Seo In Guk katil değil. Katil çıkarsa ben dayanamam. Jin Kang'ı canlandıran oyuncuyu ilk kez izliyorum ama sevdim bir de bence Seo In Guk ile elektrikleri tuttuğu için o klişe sahnelerde tuşa düşüyoruz. Yani yalnız değilsin dostum. :D Bir de bence en sevdiğin klişeleri bir yazıda toplamalısın biz de ayıla bayıla okumalıyız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah öyleyse kendimle gurur duydum, bu diziyi insan canlısına şiddetle önermeyi vazifem bilirim :D
      Şu anlık değil gibi, umarım ileride de olmaz :D Moo Young'un planları beni korkutuyor:(( Gerçi 9. bölüm fragmanından ben artık Moo Young'un jin Kang sayesindeuysallaşmaya başlayacağını çıkardım ama hadi hayırlısı :D Jin Kang'ı oynayan oyuncunun -Jung Somin- diğer dizileri de çok güzeldir, gerçi bir TSHLYE değiller benim gözümde ama olsun :D
      Yalnız olmadığımı biliyorduuuuuuuuuuum, yaşasın :D Klişeler yazısı, höööm iyi fikir, düşüneyim ben :D Sevgiler, keyifli izlemeler :)))

      Sil
  2. heey ben de dün akşam başladıım şimdi üçü bitirdiim. yazdıkların çokoş :) ne karışık yaaa :) nolcak bakalııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok sevindim izlemene Deep :D Ben istemeden Japon versiyonunda dizinin nasıl bittiğini öğrendim yaa:((( Umarım Kore versiyonunda farklı şeyler olur.
      Ve teşekkür ederiim :D

      Sil
  3. 8. bölümdeyim. hala belli diyil kaatil :) oğlan diyordum ama bakalım belki kızlardan birini mi koruyo ki :) 8 bitsin avengers social club a başlıycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuuuu hızlısın Deep :D 8 bayağı bayağı netleşiyor katil. Bizim oğlan daha çok katile yardakçılık etmiş gibi.
      Ay Avengers<333 Bu dizinin üzerine Avengers iyi gider :)))

      Sil
  4. Merhaba. Derin'in blog tanıtımlarında görünce uğradım. İzlemek için.
    :)

    YanıtlaSil
  5. genç oyuncuyu tanıyom gibi geldi bana ama nerden çıkaramadım..tarihi kore dizilerinde oynamış mıydı,o kadar çok tarihi kore dizileri izledim ki..pek hatırlayamadım şimdi..🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi dizide oynadığını hiç bilmiyordum ama biraz araştırınca The King's Face diye bir tarihi dizide oynadığını gördüm. Demek oradan tanıyorsunuz :)))

      Sil