The Smile Has Left Your Eyes 2. Bölüm #seyirhali


Merhabalaaar
Bir sürü bir sürü umut vaad eden dizilerin çıkmasıyla birlikte Eslem de sahalara geri döndü diyebiliriz. İçlerinde bir tanesi var ki hele henüz 2 bölüm olmasına rağmen şimdiden kendine bağladı bile. Evet The Smile Has Left Your Eyes senden bahsediyorum. Ben ki çok gerilim sevmem ama buna bayıldım. İlk bölümü izledikten sonra da 2. bölüm için live watching yapmak istedim (hep özendiğim bir şeydi). Yani şöyle ki diziyi izlerken ara ara durdurup hakkında konuşmak istediğim sahneleri yazdım. ZORMUŞ. Bir saatlik dizi yaza izleye yaza izleye 2.30-3 saatte bitti. Düzenleme kısmını hiç söylemiyorum bile jkhjfg Neyse eğlendim ama bunu yaparken. Diğer bölümlerde de böyle bir şey yapar mıyım şimdilik bilmiyorum. Fikrinizi duymak hoşuma gider açıkçası bu konuda :D

Ayrıca dikkat spoiler!

THE SMILE HAS LEFT YOUR EYES 2. BÖLÜM 


1. bölümün kapanış sahnesi şöyleydi:
 

Romantik gözüküyor değil mi? Birkaç saniye sonra yüzündeki o gülümseme yerini ürpertici bir bakışa bırakıyor olmasaydı romantik bir diziye ait bir sahne olabilirdi.

Şimdi devam edelim bakalım.

Bölüm, Müdür Yoo (Jin Gook), kız kardeşi Jin Kang ve polis ekibinden Cho Rong'un birlikte gergin bir şekilde yemek yemesiyle başladı. Müdür Yoo geçen bölüm Cho Rong'un ağzını aramıştı bayağı biriyle çıkıyor musun gibisinden. Sonra da kız kardeşinden bahsedip durmuştu çocuğa ve şimdi de görücü usülü yemeğe çıkartmış ikisini jdljgk Tabi kızla oğlan bu gergin ortamdan kaçmak için hızlıca bitirip kalkıyorlar ve birlikte içmeye gidiyorlar. Tabi Müdür Yoo da çaktırmadan peşlerine takılıyor, heşteg sutolkır jklfjh Tamam ikisini tanıştırmış görüştürmüş olabilir ama sonuçta abi abi işte.


Müdür Yoo'nun yokluğunda Jin Kang ve Cho Rong gayet neşeli bir şekilde konuşuyorlar, hatta Cho Rong bir ara bizim kıza "Müdür Yoo'nun böyle güzel bir kız kardeşi olduğunu tahmin etmezdim." falan diyor,  dostum az yavaş yürü jkldj Neyse bunlar içe dursunlar mekana bizim ürpertici oğlan Moo Young giriyor. Tesadüf mü yoksa kızı takip mi ediyor? Tesadüf olmak için fazla bariz ama takip ediyor gibi de değil çünkü çalıştığı yerlerden biri bu mekan. Neyse izlemeye devam.

***


AHHHHHHH ÜRPERTİCİ FALAN AMA HAVALI DA. Garson -ki bu Moo Young'un arkadaşıydı sanırım- yanlışlıkla (?) Jin Kang'ın üzerine yemek döküyor ve Moo Young sessizce bir anda kızın yanında bitip kapşonlusunu kızın omzuna bırakıp bakmadan geçip gidiyor. Yalan yok ETKİLENDİM. Bu da planlı bir hareket olabilir gerçi. Dostlarım bu çocuk çok üzecek bizi Eslem demişti dersiniz.

***
8.12 Kızın yanık izi varmış kolunda. Bunun da geçmişinden bir şey çıkacak ama ne dı dı dım. Kızımız ilkokuldayken izden kurtulmak için para biriktirmiş ama tam ameliyat tarihi alındığında vazgeçmiş. Kimse nedenini bilmiyor. Bir gizem daha. Allahım meraktan ölmeden bu diziyi güncel nasıl takip edicem.

***


13.17 Seung Ah'la bizim kız otururlarken Seung Ah, Jin Kang'a seni biriyle tanıştırıcam dedi ve tahmin edin kim? Evet ürpertici oğlanı sevgilim diyerek tanıştırdı. Jin Kang oğlanı tanımıyormuş da ilk defa gördüğü birimiş gibi selamladı ama çocuk beni gerçekten hatırlamıyor musunuz bu dördüncü karşılaşmamız diyerek bozdu. GERÇEKTEN insanları rahatsız hissettirmede çok başarılı. Daha doğrusu Jin Kang ve abisini rahatsız etmek için her şeyi yapıyor. Seung Ah'ı da araç olarak kullanıyor. Manipülatif it:@.

***
Seung Ah başka birinden hoşlanıyorum diyerek chaebol sevgilisinden ayrıldı. Bayağı utanç verici bir sahneydi. İlk aşkım gibi saftirik laflar etti ve chaebol züppesi tabi kahkahalarla güldü. Zaten çıkar ilişksiydi ama bu kadar kolay kurtulamayacak Seung Ah. Ayrıca kimin için terk ettiğini düşününce de üzülüyor insan, sağlıksız bir ilişkiden sağlıksız başka bir ilişkiye. Aşktan yana yüzü gülmeyecek bu kızın ama kendi hatası. İşte Allah çirkin şansı versin diye boşuna denilmiyor lghkj

***


21.05 KORKUTUCU. Ürperticiden bir tık daha yukarı taşıyorum Moo Young'ı. Jin Kang'ın yaşadığı yeri de öğrendi neredeyse. Bizim kız "Dört kez karşılaştık dediniz ama üç kez karşılaştık, dördüncüsü ne diye sordu ve OLDDUKÇA KORKUTUCU bir bakış ve sesle "uzun uzun uzun zaman önce kaybettiğim kardeşim gibisiniz" dedi.  DDIM DIM DIM NE KASTEDİYOR??? Amacı sadece kızın kafasını karıştırmak mı yoksa başka bir şey mi???

***




Ayyyyyyyy şu an biraz yumuşamış olabilirim. Jin Kang tam kalkmış bisikletine binecekken kamyonun altında kalacak bir kedi görüyor ve kurtarmak için koşuyor ancak Moo Young ondan önce çekip kurtarıyor kediyi. Gerçi kediyi eve getirdikten sonra kötü bir şeyler yapacak zannettim ama neyse ki korktuğum olmadı.

***
25.55 Şerefffffffffsiz yalan 1 ortaya çıktı. Yanında çalışan arkadaşı için üni. öğrencisi demişti Seung Ah'ın yanında ama şimdi arkadaşı "neden öyle bir yalan attın" diyince "zengin bir kızın kalbini neyin harekete geçireceğini bilmek istedim." diyor.  Çünkü insanlar beyefendinin oyuncağı...

***
Jin Kang ve Cho Rong birlikte sinemaya gittiler ve Jin Kang orada Moo Young'ı başka bir kızla birlikte gördü. Konuşmadan yan yana geçip gittiler. Bu sahneden sonra da öğrendik ki kız meğer ilk bölümde intihar eden kızın arkadaşıymış. Gerçi ne kadar arkadaş denir bilemiyorum, "Öldükten sonra bile rahatsız ediyor." dedi Moo Young'a. Moo Young'ın katil çıkmasını istemiyorum ama gerçekten şüpheli bayağı:( Katil değilse bile katile yakın biri ya da katili biliyor sanki.

***

Ani sahneler benim ölümüm olacak... Müdür Yoo trafikte giderken Moo Young birden arabanın önüne atladı. Daha doğrusu kedisi atlamış, onu yakalamak için atlamış o da tabi ama yerseniz.


Müdür Yoo, Moo Young'ı arabaya alıyor ve gideceği yere kadar götürüyor. Bu sırada da ikisi arasında gerçekten tuhaf ve rahatsız edici bir konuşma geçiyor. Moo Young, Müdür Yoo'ya "Hiç birini öldürdünüz mü?" diye soruyor ve Müdür Yoo bayağı rahatsız oluyor ve hayır diyor ama hal ve tavırları çok şüpheli. Sanki Moo Young bir şeyler biliyor ve bunu onu rahatsız etmek için kullanıyor. Ortak bir geçmişleri var ama ne? Müdür Yoo da çocuğu bir yerden tanıyormuş gibi hissediyor zaten.

***
YANIK İZLERİ!!!!! Jin Kang'ın kolunda olan yanık izinden Moo Young'ın sırtında var!!!!

***

S O N   S A H N E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! İzninizle biraz daha ünlem kullanımını arttırıcam çünkü şu an duygularıma tercüman olan tek şey bu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siz The Smile Has Left Your Eyes'ı izlediniz mi? İzlediyseniz ne düşünüyorsunuz? Buyrun yorumlara
!

Share:

10 yorum

  1. Yeminle gözlerimde merak işaretleri yanıyor Eslem, zaten bu çocuğun hastasıyım. Eve gidip hemen başlıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an dördüncü bölümü izlemiş ve gelmiş biri olarak diyorum ki durma başla hemen :D Gerçekten çok gizemli ve güzel bir şekilde ilerliyor dizi. Daha önceden Seo In Guk beye karşı özel bir ilgim yoktu ama şimdi diğer dizilerini araştırmaya başlayacağım :D

      Sil
    2. Reply 97'de de Seo In Guk bey fenaydı. Hello Monster'da güzeldi bence burdaki gibi bir katil durumu söz konusuydu orda da... :)

      Sil
    3. Reply 97 yakın zamanda izleneceklerim arasında artık :D Hello Monster'ı da izlemek istiyorum ama istemeden spoiler aldım yine biraz mutsuzum :D Gerçi yine de izleyeceğim büyük ihtimalle çünkü çok sevdiğim başka bir oyuncu olan Park Bogum da var :D Üzüleceğim kesin ama olsundu...alıştık artık :D

      Sil
  2. Kore dizilerine çok uzağım ama başlamayı düşünüyorum.tebrikler güzel bir yazı olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir diziye denk gelir umarım başlangıcınız :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yazılarınızı grubumuzda da paylaşabilirsiniz,
    https://m.facebook.com/groups/blog-yazim

    YanıtlaSil
  4. ayyyy izlerken okuyum ne güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle kesinlikle Deeeeeeep, izledikten sonra da bekliyorum bak :D

      Sil