Yeni Kore Dizileri | Kasım 2018


Yeni dizicikler dizicikler... Bakalım kasımda Kore dizileri namına neler var neler yok?

1. Happy If You Died-7 Kasım

Dram, ofis, komedi, fantastik | 32 bölüm | KBS2

2. Red Moon, Blue Sun-21 Kasım

Dram, gizem | 32 bölüm | MBC

3. A Promise with Gods -24 Kasım

Melodram, aile | 48 bölüm | MBC

4. Bad Detective-26 Kasım

Dram, psikolojik, suç | 32 bölüm | MBN

5. God's Quiz 5-14 Kasım

Suç, gizem | OCN | 

6. Priest-24 Kasım

Doğaüstü, gerilim, korku, medikal | 16 bölüm |OCN

7. Mama Fairy and the Woodcutter-5 Kasım

Fantastik, komedi, romantik | 16 bölüm | tvN

8. Top Star U Back-16 Kasım

Romantik-Komedi | tvN

9. Encounter-28 Kasım

Melodram, romantik | 16 bölüm | tvN

10. SKY Castle-23 Kasım

Dram, aile, komedi | 16 bölüm | JTBC

11. Clean with Passion for Now-26 Kasım

Komedi, romantik | 16 bölüm | JTBC


Kasımda bizi bekleyen diziler bunlar, gözünüze kestirdikleriniz var mı? :))
Keyifli seyirler!

Share:

6 yorum

  1. oleeeeeey süfeeer seçerim zamanı gelinceeeee :)

    YanıtlaSil
  2. Hangi birine yetişeceğimizi şsaşırdım valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetişmek için bir günün 24 değil 48 saat falan olması lazım :D Ben şu anlık gözüme Encounter'ı kestirdim Park Bo Gum faktöründen dolayı :D Çok güzel bir gülüşü var tav oluyorum :D

      Sil
  3. Yeni Kore Dizileri arasında God's Quiz ilgi çekici geldi bana. Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye seviyorsunuz demek, rica ederim :)

      Sil