Yavaş İnternet ile İmtihanım

Encounter'ın yeni bölümü açılmazken ben

Sevgili okuyucu, beni yavaş internetten daha fazla çıldırtan pek az şey vardır.  Mesela şu an Encounter'ın yeni bölümünü (5. bölüm) izleyemiyor olmak beni sinirden köpürdetiyor. Binbir tane virüslü siteyi, playerı denedim izlemek için ama nafile. Daha ayı yarılamadan internet hızının böyle yerlerde sürünmesi... Çok zor dostlarım, çok zor. Anca okula gidince okul internetini sömürüp yeni bölümü izleyebilecekmişim gibi görünüyor şimdilik. Oysa kurstayken çevirinin geldiğini görüp ne de sevinmiştim... Yine bir hayaller vs. hayatlar durumu...




İlginç bir şey var ki o da internetim online dizi sitelerinde dizi izleyemeyecek kadar yavaşlasa bile Netflix'te dizi izlemeye devam edebiliyorum. Ayın sonuna doğru o da pes ediyor ama en azından daha çok dayanıyor. Netflix'e gün geçtikçe daha çok Kore dizisi eklense de online izleme sitelerindeki dizi seçenekleri derya denizken Netflixtekilerle sınırlandırılmak pek hoş olmuyor. Ama elden gelen bir şey olmadığı için ayın devamını Netflixteki Kore dizileriyle geçireceğim. Gözüme kestirdiğim iki dizi var: Live ve Memories of the Alhambra. Live, dizi zevkine çok güvendiğim bir arkadaşım tarafından önerildiği için beklentim büyük. Memories of the Alhambra aslında çok da merakımı cezbetti diyemem, diziyle ilgili yapılan reklamlardan dolayı bir merak var tabi ama beklentim pek büyük değil. Park Shin Hye sevdiğim, beğendiğim bir kadın ama oyuncu olarak pek ilgimi çekmiyor artık, ben de şaşkınım bu duruma çünkü ilk izlediğim dizilerin birçoğu onun dizileriydi ve şimdinin aksine o zamanlar sevmiştim oynadığı karakterleri. Son dizilerinde ise hep aynı karakteri canlandırıyormuş gibi geliyor. Role bürünemiyor zannımca. Onu izlerken canlandırdığı karakteri değil o karakteri canlandırmaya çalışan Park Shin Hye'yi izlediğimin çok farkında oluyorum ve bu da beni dizinin dünyasından uzaklaştırıyor. Yine de yeni dizisine bir şans verecek miyim, evet çünkü güzel bir insan ve güzel insanlara zaafım var. İşte ben de böyle sığ bir insanım ne yapayım.

Aa şimdi hatırladım da benim önceden indirdiğim SKY Castle ve The Priest'in 1. bölümleri var. Encounter'ın yerini tutamayacaklar büyük bir ihtimalle ama yine de hafta sonunu idare etmek için yeteceklerini umuyorum.

Öyle işte, Encounter'ı izleyemeyince dert yanmaya buraya geldim, şimdi de gitme vakti :> Yalnız gitmeden önce bir sorum var: Kore dizilerini nereden indiriyorsunuz? Okulda indirirken Koreantürk'ü kullanıyorum ama orada da mega üzerinden indiriliyor ve megada da bir indirme sınırı var. O sınıra gelince başka bir şey indirmek için 2 saat beklemek gerekiyor. O yüzden alternatif yerler arıyorum indirmek için. Varsa önerilerinizi bekliyorum :)))

Share:

15 yorum

  1. Ben şon zamanlarda https://firaricepaylasimlar.blogspot.com sitesinden indiriyorum. Benim için ikinci bir Yeppuda gibi :) Burada dizileri Uptobox ve Okru üzerinden indirebiliyorsun. Aradığın çoğu diziyi bulabilirsin. Hem de Mega'dan indirdiğinde bir dizi atıyorum 900 MB ise burada 400 MB boyutunda oluyor. İzleme kalitesinde de bir farklılık yok. Sadece Koreantürk'e indirme linkleri biraz daha hızlı şekilde ekleniyor. Tek dezavantajı bu sanırım.
    Bu arada ben Mega'dan indirdiğimde, uygulamanın içinden indirdiğim bölümleri sildiğimde boyutu dolmuyor. Acaba bunu uygulasan sorun ortadan kalkar mı? Sen bunu da bir dene ama tam emin değilim.
    Onun dışında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenur bu site o kadar iyi geldi kiii😍 İndirme linkleri gelsin de varsın geç gelsin, nasıl olsa ben de hızlı bir izleyici değilim :D Çok teşekkür ederim gerçekten :))) Bu arada Yeppudaya ne oldu biliyor musun? Çok sık kullanmıyordum ama kapandığını görmek üzdü. Dev bir arşiv barındırıyordu.
      Dediğini yarın okula gidince deneyeyim bir. Eğer olursa tüm dertlerim çözülmüş olacak :D Tekrardan teşekkürler🌸

      Sil
    2. Rica ederim, ne mutlu... 😁 Yeppuda'ya siber saldırı gibi bir şey olmuş. Sitenin sorumlusundan da ses seda yok bildiğim kadarıyla, anlayacağın bu durum kalıcı gibi duruyor. Ama alternatifler tükenmez tabi ki :))

      Sil
    3. Tüh üzüldüm ya, o kadar emeği vardı insanların:( Neyse bir yeppuda gider bir yeppuda gelir herhalde :D

      Sil
  2. Bir kore-fan bloğu daha buldum :)) Takip etmekten keyif alacağım

    YanıtlaSil
  3. ya kore dizileri takılıyo nedense diğer diziler takılmıyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer dizileri netflix dışında izlemediğim için bilmiyorum ama öyleyse biz kore severlere çok yazık :D Zaten bulması bile zor oluyor bazı dizilerde:(

      Sil
  4. Bende Kyk da kaldığım için benim netim de yavaş o yüzden şöyle bir çözüm yolu buldum Idm diye bir program var onu kurdum daha sonra izlemek istediğim bölümü açıyorum direk üstünde bu videoyu indir çıkıyor zaten baya güzel bir program alternatif olarak düşünebilirsinnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ciddi misin hemen indirmeye çalışacağım programı o zaman😍😍 Çok teşekkür ederim Ruhsa :)))

      Sil
  5. İnternet takılması sorunu çok kötü oluyor. Dizi izlerken özellikle kabul gibi bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, tüm zevki kaçıyor bir kez donunca:(

      Sil
  6. Yeppudaa sitesi maalesef siber saldırı yüzünden kapandi. Sitenin adminlerinden Firari yeppudaanin arşivini yeni açtığı firaricepaylasimlar bloguna yavaş yavaş ekliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa Yeppudanın admininin mi site, hiç bilmiyordum. Sevindim o zaman hala bırakmamış olmasına :))) Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için :)

      Sil