Encounter 2. Bölüm [seyirhali]



Selamlar
Yeni başlayan Kore dizilerinden biri olan Encounter'ın 1. bölümünü geçen gün izlemiş ve izlerken bir yandan da bloga yazmıştım (Encounter 1. Bölüm). Bugün de Encounter'ın 2. bölümüyle devam edeceğiz. Kemerleriniz ve diziniz hazırsa izlemeye başlıyoruzzz.




ENCOUNTER 2. BÖLÜM


~~ 1. bölümün sonunda Jin Hyuk'a Dongwa Hotelden (Cha Soo Hyun'un CEO olduğu hotel) telefon gelmişti işe alındınız diye.  2. bölüm bir flashback sahnesiyle bizi Jin Hyuk'un mülakatına götürüyor. Mülakatta verdiği cevaplar o kadar samimi ki ben olsam direkt oradayken derdim gel yarın başla işe diye hkljkj




~~Utanmaz şey gittin güzel mi güzel bir CEO'yu baştan çıkardın daha ne olsun lklşkj Tabii başına gelmeyecek şey kalmayacak şimdi ama olsun.



~~O parayla bir güzel yemekler yendi, salsalar edildi, terlikler alındı :D




~~Müthiş bir fikir değil mi? Ben de isterdim gittiğim başkentlerin saatlerini asayım ama daha Ankaraya bile gitmemiş bir insan olduğum düşünülünce...




~~Seuldeeeeeeeeen güneş gibi doğdun sen Park Bogummmmmm



~~Şirkette karşılaştılar sonunda :'))) Bir an korktum kadın tanımamazlıktan gelecek diye de sonra o ufak gülümsemesiyle içime su serpti.



~~Ablamızın zevki👌



~~Vayyy meraklandık ha jksdh Bu çocuk ayağına takılan taşla bile 32 diş sırıtarak konuşur ama  HAYDİ SOR SOR SOR!!



~~Bir klasik olarak başrol erkeğin bu oyuncak makinesinden asla oyuncak alamaması... Ya bir de o kadar bilimsel bir şekilde anlattı ki vayyyy oldum demek bu makinelerin sırrı buymuş dedim jklfj



~~ :')))))))))))))))))))



~~Ya kadın utanmadan sormuş sen neden hoşlandığım kadın diyorsunn nedenn Allah bilir annesini kastediyordur kesin. Tez zamanda bu yanlış anlaşılma çözülsünn.




~~BİR SAL ARTIK KIZINI BE KADIN!!! KIZIN GELMİŞ 30 YAŞINA HALA İSTEDİĞİ HAYATI YAŞAYAMIYOR DÜŞÜN YAKASINDANNN. Hoff dizinin sinir unsurları belli oldu, anneler. Cha Soo Hyun'un eski kocasının annesi de kendi annesi de manyak, bayağı çekeceği var kızın:(



~~UZUN SAÇLI KÖPEK YAVRUSU JİN HYUKTAN SONRAKİ EN TATLI ŞEYİ SARHOŞ JİN HYUK İLAN EDİYORUM JSDLFJLİ Normalde dizilerde karakterlerin sarhoş rolü yapmasını pek sevimli bulmam abartı gelir ama burada o kadar sevimli ki mimikleriiii 💖💖💖




~~Sarhoşken yaptıklarını hatırladığı o müthiş  an, geçmiş olsun Jin Hyuk bey :))




~~Yazık günah kıvranıyor çocukcağız kdjfgkl



~~Ay yine bu saatler ;;___;; Sette düşüp kırılacaklar kesin çünkü gözüm kaldı :D




~~Cha Soo Hyun hanım bir beyi ramen yemeye davet etmek ne demek bilmiyor musunuz yoksa bilip de mi davet ediyorsunuz bilemedim ama iyi hamle :p



~~Ben de olsam ben de bir ömür dalga geçerdim yani o yüzden #sorrynotsorry Jin Hyuk



~~Çok güzel sahne falan ama dizilerde ne zaman ramen yeme sahnesi olsa ilk düşündüğüm şey hep nasıl o kadar sıcak şeyi ağız dolusu yiyebiliyorlar oluyor jkfjgj Ağızları çelikten falan mı yoksa alıştıkları için mi o kadar duman tüten şeyleri yiyebiliyorlar?🤔




~~Hahah bir klişe daha tersine döner :D




~~ Ben demiştim!!!! Annesidir demiştim!!! Neyse ki çok uzamadı bu yanlış anlaşılma rahatladım. Yalnız "Kore bifteği seni heyecanlandırıyor." demesi klşkjk 



~~Yaş kaç olursa olsun Bogum gibi bir beyden duymak her türlü güzel oluyordur bence kglşkj



~~Kadın bekar mı bekar istediğini yapar size mi soracak😤 Hoff başlar şimdi dizinin dram kısmı:(



İlk bölümkü kadar müthiş tatlış olmasa da benim beklediğimden daha iyi ilerliyor Cha Soo Hyun ve Jin Hyuk'un ilişkileri. Ben direkt kafamda kurmuştum bunlar şimdi şirkette birbirlerini tanımıyorlarmış gibi davranırlar falan diye ama olmadı neyse ki jfjklş 2. bölümle ilgili tek problemim Park Bogum'un kesilen saçları😢 Bu haliyle de on numara beş yıldız ama uzun saçlı halini biraz daha görseydik, çok azıcık daha harika olurdu:((

Bir de Jin Hyuk'un arkadaşı olan kızı ileride Jin Hyuk'tan hoşlanıyor yapmazlar umarım. Zaten şeytandan hallice iki adet anne faktörü var dizide, bir de işin içine platonik arkadaş girerse fena olur.


Siz izlediniz mi peki Encounter'ın 2. bölümünü? İzlediyseniz nasıl buldunuz, buyrun yorumlara! :))



Share:

0 yorum